• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Radio op mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Krijgt de radio digitaal via de mediabox geen namen in het display??

als ik bijvoorbeeld Radio 1 luister staat er CMD en geen Radio 1 ??

Gaat UPC dit nog maken of blijft dit zo?
 
Oke zonde.

Want de namen zijn wat beter vind ik ;)
 
ja ook dit lijkt mij wel wat ;)

maar upc gaat dit niet doen geven vele al aan
 
Ik heb het al eens eerder gevraagd op het forum, maar geen reactie gehad.
De radiozenders voor digitale doorgifte uit Nederland schijnen aangevoerd te worden via de Mediagateway, per glasvezel.
Dat heeft iemand toen wel geantwoord: https://ziggoforum.nl/topics/21283/
Weet iemand de bitrate van de zenders zoals UPC ze doorgeeft.
Is het 192 kb/s of toch bijvoorbeeld 256 kb/s (hogere kwaliteit dus beter geluid)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben inderdaad benieuwd wat de bitrate van de publieke zenders, zoals Radio 2, daadwerkelijk is.
Wellicht dat iemand dat eens kan meten via de pc?
Ik heb zelf helaas de spullen niet om dat te testen.
 
Terug
Bovenaan