- Berichten
- 5.048
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Ziggo
Valt mij op vandaag dat de radiozender 'HotPop Gold' hapert als de ziekte vandaag. Niet te beluisteren dus
Kan iemand de stekker erin doen?
Gert.
Kan iemand de stekker erin doen?Gert.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand de stekker erin doen?Valt mij op vandaag dat de radiozender 'HotPop Gold' hapert als de ziekte vandaag. Niet te beluisteren dusKan iemand de stekker erin doen?
Gert.
.Ga er na kijken..........eh luisteren.
Weet je of de andere radiozenders van XLNT in dit rijtje deze problemen ook hebben of alleen HotpopGold?

Heb even gekeken in onze meetapparatuur en meet geen problemen ook heb ik hotpopgold nu aanstaan en hoor ze ook niet.
Heb je toevallig ook problemen met andere zenders die in dezelfde transportstroom zitten?
b.v. History Channel (SD & HD), Nederland-e, Het Gesprek ?
oke op dit moment zie ik niets bijzonders wat kan duiden op jouw problemen. Blijf het in de gaten houden en zal het morgen ook nog wel uitzoeken of ik toch nog wat kan vinden.
oke op dit moment zie ik niets bijzonders wat kan duiden op jouw problemen. Blijf het in de gaten houden en zal het morgen ook nog wel uitzoeken of ik toch nog wat kan vinden.
Je hebt deze problemen sinds vandaag?

Nog even gechecked. In m'n radio-favorieten staan o.a. (XLNT) Hits, HotPop, Lite en Nostalgie. Alle 4 geven errug veel haperingen in het geluid. De andere (populaire) radio-zenders (q, sky, 538, 10 gold e.d.) hebben hier geen last van. Ook op tv-gebied heb ik geen last van storingen :pompom:
Gert.
net zoals hier in de woonkamer...oke op dit moment zie ik niets bijzonders wat kan duiden op jouw problemen. Blijf het in de gaten houden en zal het morgen ook nog wel uitzoeken of ik toch nog wat kan vinden.
Je hebt deze problemen sinds vandaag?
De zenders doen het nu goed...