• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Radio: Met 'HotPop Gold' gaat het niet goed...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
5.048
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Ziggo
Valt mij op vandaag dat de radiozender 'HotPop Gold' hapert als de ziekte vandaag. Niet te beluisteren dus :wink: Kan iemand de stekker erin doen?

Gert.
 
Valt mij op vandaag dat de radiozender 'HotPop Gold' hapert als de ziekte vandaag. Niet te beluisteren dus :wink: Kan iemand de stekker erin doen?

Gert.

Ga er na kijken..........eh luisteren:wink:.

Weet je of de andere radiozenders van XLNT in dit rijtje deze problemen ook hebben of alleen HotpopGold?
 
Ga er na kijken..........eh luisteren:wink:.

Weet je of de andere radiozenders van XLNT in dit rijtje deze problemen ook hebben of alleen HotpopGold?

Met mijn [kuch] "niet gecertificeerde" ontvangers is de hele XLNT-reeks niet te beluisteren... Hezelfde dus als HotPop. Maar ik denk niet dat het aan het ontbreken van de certificatie van de ontvangers ligt :cool:

Gert.
 
Heb even gekeken in onze meetapparatuur en meet geen problemen ook heb ik hotpopgold nu aanstaan en hoor ze ook niet.

Heb je toevallig ook problemen met andere zenders die in dezelfde transportstroom zitten?

b.v. History Channel (SD & HD), Nederland-e, Het Gesprek ?
 
Heb even gekeken in onze meetapparatuur en meet geen problemen ook heb ik hotpopgold nu aanstaan en hoor ze ook niet.

Heb je toevallig ook problemen met andere zenders die in dezelfde transportstroom zitten?

b.v. History Channel (SD & HD), Nederland-e, Het Gesprek ?

Nee, heb de radio-zenders afgezocht en hoor alleen op de XLNT-reeks haperingen. Niet op de rest van de radiozenders of de SD-zenders die jij aangeeft zoals History of NL-e, daar is geen probleem. Het is puur de radio-zenders...

Gert.
 
oke op dit moment zie ik niets bijzonders wat kan duiden op jouw problemen. Blijf het in de gaten houden en zal het morgen ook nog wel uitzoeken of ik toch nog wat kan vinden.

Je hebt deze problemen sinds vandaag?
 
oke op dit moment zie ik niets bijzonders wat kan duiden op jouw problemen. Blijf het in de gaten houden en zal het morgen ook nog wel uitzoeken of ik toch nog wat kan vinden.

Nog even gechecked. In m'n radio-favorieten staan o.a. (XLNT) Hits, HotPop, Lite en Nostalgie. Alle 4 geven errug veel haperingen in het geluid. De andere (populaire) radio-zenders (q, sky, 538, 10 gold e.d.) hebben hier geen last van. Ook op tv-gebied heb ik geen last van storingen :pompom:

Gert.
 
oke op dit moment zie ik niets bijzonders wat kan duiden op jouw problemen. Blijf het in de gaten houden en zal het morgen ook nog wel uitzoeken of ik toch nog wat kan vinden.

Je hebt deze problemen sinds vandaag?

Geen idee hoelang die storingen er al zijn... Luister niet iedere avond naar de radio-zenders :wink:

Gert.
 
Nog even gechecked. In m'n radio-favorieten staan o.a. (XLNT) Hits, HotPop, Lite en Nostalgie. Alle 4 geven errug veel haperingen in het geluid. De andere (populaire) radio-zenders (q, sky, 538, 10 gold e.d.) hebben hier geen last van. Ook op tv-gebied heb ik geen last van storingen :pompom:

Gert.

Dit geldt ook voor de dm7025+ die op de slaapkamer staat. Daar hapert het geluid (gelukkig :cry:) net zoals hier in de woonkamer...

Gert.
 
oke op dit moment zie ik niets bijzonders wat kan duiden op jouw problemen. Blijf het in de gaten houden en zal het morgen ook nog wel uitzoeken of ik toch nog wat kan vinden.

Je hebt deze problemen sinds vandaag?

Het is blijkbaar alweer opgelost :cool: De zenders doen het nu goed...

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan