Volgens https://www.totaaltv.nl/nieuws/9450/Radio_10_Gold_TV_in_aantocht.html wil Radio 10 Gold met Radio 10 Gold TV beginnen. Dat moet een gelijknamige zender worden als 192TV en VH1 Classic.
Persoonlijk (en ik ben liefhebber van dit soort muziek) vind ik twee kanalen met dit genre genoeg mede omdat Lite TV ernaast ook regelmatig oudere clips uit de jaren 80 en 90 heeft.
Ik zou wel heel graag een TV-kanaal als TV 10 Gold terug willen zien. Dat moet kunnen met de digitalisering. Hilversumbest heeft alleen maar Nederlandstalig terwijl je op TV 10 Gold de echte oude buitenlandse series had. Zo'n zender mis ik nog.
Persoonlijk (en ik ben liefhebber van dit soort muziek) vind ik twee kanalen met dit genre genoeg mede omdat Lite TV ernaast ook regelmatig oudere clips uit de jaren 80 en 90 heeft.
Ik zou wel heel graag een TV-kanaal als TV 10 Gold terug willen zien. Dat moet kunnen met de digitalisering. Hilversumbest heeft alleen maar Nederlandstalig terwijl je op TV 10 Gold de echte oude buitenlandse series had. Zo'n zender mis ik nog.