W
Wolter
Hoi iedereen,
1 Van mijn PC's betreft een systeemplje met 1,6 GHZ CPU en 512 MB Ram.
De laatste dagen valt ie op willekeurige tijden spontaan uit.Dan moet ik even wachten en kan hem weer opstarten.Draaid op XP Pro en ik dacht eerst dat ie te warm zou worden maar dat is het niet.
Tempratuur CPU komt niet boven de 48 graden en in de kast zelf niet boven de 40 graden.
Wat zou het kunnen zijn
Geheugen en voeding zijn nog niet zo heel lang geleden al vervangen.
1 Van mijn PC's betreft een systeemplje met 1,6 GHZ CPU en 512 MB Ram.
De laatste dagen valt ie op willekeurige tijden spontaan uit.Dan moet ik even wachten en kan hem weer opstarten.Draaid op XP Pro en ik dacht eerst dat ie te warm zou worden maar dat is het niet.
Tempratuur CPU komt niet boven de 48 graden en in de kast zelf niet boven de 40 graden.
Wat zou het kunnen zijn
Geheugen en voeding zijn nog niet zo heel lang geleden al vervangen.