• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

raar menu op Pace

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo Iedereen,

Ik hield de + en - tegelijk ingedrukt op de Pace box.
Hij gaf op de box de tekst Auto.

Krijg ik ineens een menu waar ik verschillende zaken inzie.

Is dit menu al ontdekt door mensen?
 
Dave670 zei:
Hallo Iedereen,

Ik hield de + en - tegelijk ingedrukt op de Pace box.
Hij gaf op de box de tekst Auto.

Krijg ik ineens een menu waar ik verschillende zaken inzie.

Is dit menu al ontdekt door mensen?

Maak eens een screenshot wel zo handig namelijk.
 
Devil-Strike.net zei:
Maak eens een screenshot wel zo handig namelijk.
Zal het vanmiddag doen Devil :)

@Kerby,
Is gewoon een normaal menu waar je dingen kan bekijken.
Cable modem status, usb/ethernet/ cable check.
Staat ook een soort FAQ.
 
Devil-Strike.net zei:
Deze menu heb je gekregen door teboten met +- ingedrukt of gewoon als i aanstaat?
Nee, even stroom eraf.
Dan hou je de + - ingedrukt (tegelijk) en zet je de box aan.
Toen krijg ik in het scherm ''Auto''
 
Over welke bootloader/software versie hebben jullie het eigenlijk?

73's
 
Terug
Bovenaan