• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Raad gevraagd aanschaf PVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter arjand
  • Startdatum Startdatum
A

arjand

Hallo,

Ik wil graag een een PVR harddiskrecorder (liefst zonder dvd recorder) die ik kan aansluiten op de mediabox van upc.
Wie weet wat voor merk daar in is,de PVRmoet wel te progameren zijn met de EPG (guideplus??), het liefst dat ik via de EPG bv een serie uitkies, en dat die dan de serie altijd automatsch opneemt. Ook zou ik graag mijn sattelietontvanger erop aansluiten om op te nemen.

Wie o wie kan wat merken en modelnummers geven zodat ik me kan orienteren??

Bvd voor de reacties :6
 
arjand zei:
Hallo,

Ik wil graag een een PVR harddiskrecorder (liefst zonder dvd recorder) die ik kan aansluiten op de mediabox van upc.
Wie weet wat voor merk daar in is,de PVRmoet wel  te progameren zijn met de EPG (guideplus??), het liefst dat ik via de EPG bv een serie uitkies, en dat die dan de serie altijd automatsch opneemt. Ook zou ik graag mijn sattelietontvanger erop aansluiten om op te nemen.

Wie o wie kan wat merken en modelnummers geven zodat ik me kan orienteren??

Bvd voor de reacties  :6

Ik heb geen antwoord op je vraag maar ben wel nieuwsgierig: wat moet iemand met een satellietontvanger met een mediabox? :D
 
Die is voor de hobby. Aangezien ik maar een kleine schotel kan ophangen, is de ontvangst bij regen of sneeuw slecht (lees geen beeld) dus kabel heb ik toch nodig. Het is wel leuk om je satontvanger zelf te progameren om zoveel mogelijk zenders open te krijgen (hoewel dit de laatste tijd steeds minder wordt)
 
arjand zei:
Die is voor de hobby. Aangezien ik maar een kleine schotel kan ophangen, is de ontvangst bij regen of sneeuw slecht (lees geen beeld) dus kabel heb ik toch nodig. Het is wel leuk om je satontvanger zelf te progameren om zoveel mogelijk zenders open te krijgen (hoewel dit de laatste tijd steeds minder wordt)

heb ook sat, maar slecht of geen beeld bij dig sat is een
groot euvel, analoog blijft goed, ben toch benieuwd hoe ze
dat oplossen bij upc.
nu is digi beeld bagger, kleur is weg, zal wel komen door het
slechtere weer.sneeuw enzo
 
Arjand, er is dus nog geen 'profiel' in Guide Plus+ voor de UPC Mediabox maar daar ben ik ondertussen mee bezig, dit is vermoedelijk eind januari 2006 geregeld. Let erop dat je een PVR kiest met Scart RGB-in en Guide Plus+ dan kan je dus binnenkort timergestuurd RGB opnemen. Als je heel veel geduld hebt: De geavanceerde UPC Mediabox wordt dit voorjaar door Thomson uitgeleverd aan UPC maar bij UPC zeggen ze dat het tot de zomer gaat duren voordat ie beschikbaar komt. Check ook https://ziggoforum.nl/topics/12311/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok. tnx voor de antwoorden. Ik kijk de kat dus nog maar ff uit de boom
 
Terug
Bovenaan