D
Dave Kingsbergen
Goedemorgen,
ik weet niet of ik goed zit. maar heb een probleem.
op een of andere manier heb ik als standaard zoekmachine QV06 en deze is niet te verwijderen
iemand een idee?
Dave
ik weet niet of ik goed zit. maar heb een probleem.
op een of andere manier heb ik als standaard zoekmachine QV06 en deze is niet te verwijderen

iemand een idee?
Dave
