O
Oele
Hoop dat iemand kan helpen, heb namelijk het volgende probleem:
Gister ging de stroom van de UPCNetgear router en de modem eraf. Ik was niet thuis en mijn zus verwachtte wel internet op de computer. Dan verschijnt dus automatisch dat irritante Quickfix en dat heeft ze uitgevoerd. Ik zet vandaag de stroom er weer op en ja hoor, nu doet het internet het niet meer via de vaste verbinding. Het 'herstellen' doet hij niet (de tcp/ip instellingen van de verbinding kunnen niet worden opgevraagd) en verder doet internet het wel, want as we speak kan ik wel gewoon draadloos internetten. Het probleem zit dus via de vaste verbinding op de computer
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Gister ging de stroom van de UPCNetgear router en de modem eraf. Ik was niet thuis en mijn zus verwachtte wel internet op de computer. Dan verschijnt dus automatisch dat irritante Quickfix en dat heeft ze uitgevoerd. Ik zet vandaag de stroom er weer op en ja hoor, nu doet het internet het niet meer via de vaste verbinding. Het 'herstellen' doet hij niet (de tcp/ip instellingen van de verbinding kunnen niet worden opgevraagd) en verder doet internet het wel, want as we speak kan ik wel gewoon draadloos internetten. Het probleem zit dus via de vaste verbinding op de computer
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
