• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Quickfix bedankt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Oele
  • Startdatum Startdatum
O

Oele

Hoop dat iemand kan helpen, heb namelijk het volgende probleem:

Gister ging de stroom van de UPCNetgear router en de modem eraf. Ik was niet thuis en mijn zus verwachtte wel internet op de computer. Dan verschijnt dus automatisch dat irritante Quickfix en dat heeft ze uitgevoerd. Ik zet vandaag de stroom er weer op en ja hoor, nu doet het internet het niet meer via de vaste verbinding. Het 'herstellen' doet hij niet (de tcp/ip instellingen van de verbinding kunnen niet worden opgevraagd) en verder doet internet het wel, want as we speak kan ik wel gewoon draadloos internetten. Het probleem zit dus via de vaste verbinding op de computer

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
 
heb ik recentelijk ook gehad.

1 computer uitzetten
2 alle kabels van de modem loskoppelen, en stekkker uit modem halen en 30 sec wachtten.
3 alle kabels weer aansluiten, en modem weer op stroom zetten
4 computer opstarten
5 zou het weer moeten doen

dit was een advies van de helpdesk.
 
Bedankt mopkar! Had zelf ook al zoiets gedaan, alleen had de modem er direct weer ingeplugd. Nu even minuutje gewacht en hij doet het weer. Thnx voor de hulp. :)
 
Oele zei:
Bedankt mopkar! Had zelf ook al zoiets gedaan, alleen had de modem er direct weer ingeplugd. Nu even minuutje gewacht en hij doet het weer. Thnx voor de hulp. :)
:6 :6 :6 :6 :6
 
Terug
Bovenaan