J
jtech
De Forum Jury heeft wederom een Quality Member gekozen. Ondanks het feit dat er aanvankelijk sprake was van enige verdeeldheid in de jurygelederen, is de Jury verheugd te kunnen melden dat het ook ditmaal is gelukt om met een unanieme voordracht te komen.
De winnaar voor de maand mei is:
Devil-Strike.net 
Devil-Strike.net is al een kleine 8 jaar als aktief deelnemer aan dit forum verbonden en zijn deskundigheid op tal van terreinen is in al die jaren niet onopgemerkt gebleven. Vooral zijn uitgebreide technische kennis op het gebied van HDTV kan gerust opvallend genoemd worden. Juist voor iemand met zoveel kennis van zaken op bepaalde gebieden is het daarnaast opvallend met hoeveel geduld hij deze kennis weet over te brengen. Anderen te hulp schieten waar nodig, is voor hem een vanzelfsprekendheid, een punt dat zwaar weegt bij het voordragen van een Quality Member.
Eveneens te prijzen is zijn onderzoekende houding: als hij onverhoopt het antwoord op een gestelde vraag schuldig moet blijven zoekt hij net zolang totdat hij precies weet hoe de vork in de steel zit. En dat ziet de Jury graag, want daar kunnen we met z'n allen iets van opsteken en het helpt enorm bij het tackelen van de soms knap ingewikkelde problemen die doorgaans op het forum de revue passeren.
Kort samengevat oordeelt de Jury dat Devil-Strike.net zonder meer als een aanwinst voor het forum kan worden beschouwd en wij hopen dat hij nog heel lang aktief zal blijven op ons forum.
De Jury vraagt zich trouwens af waar de onconventionele forumnaam Devil-Strike.net vandaan komt. Wellicht ontleend aan de naam van het bekende album 'When Devils Strike' van South Park Mexican?
Devil-Strike.net, namens de gehele Forum Jury van harte gefeliciteerd en het fraaie Chelloo.nl T-shirt komt zo spoedig mogelijk jouw kant op. Tevens zal René ervoor zorg dragen dat je naam wordt opgenomen in de Eeuwige Roemlijst van Chelloo.nl Quality Members.
De winnaar voor de maand mei is:
Devil-Strike.net is al een kleine 8 jaar als aktief deelnemer aan dit forum verbonden en zijn deskundigheid op tal van terreinen is in al die jaren niet onopgemerkt gebleven. Vooral zijn uitgebreide technische kennis op het gebied van HDTV kan gerust opvallend genoemd worden. Juist voor iemand met zoveel kennis van zaken op bepaalde gebieden is het daarnaast opvallend met hoeveel geduld hij deze kennis weet over te brengen. Anderen te hulp schieten waar nodig, is voor hem een vanzelfsprekendheid, een punt dat zwaar weegt bij het voordragen van een Quality Member.
Eveneens te prijzen is zijn onderzoekende houding: als hij onverhoopt het antwoord op een gestelde vraag schuldig moet blijven zoekt hij net zolang totdat hij precies weet hoe de vork in de steel zit. En dat ziet de Jury graag, want daar kunnen we met z'n allen iets van opsteken en het helpt enorm bij het tackelen van de soms knap ingewikkelde problemen die doorgaans op het forum de revue passeren.
Kort samengevat oordeelt de Jury dat Devil-Strike.net zonder meer als een aanwinst voor het forum kan worden beschouwd en wij hopen dat hij nog heel lang aktief zal blijven op ons forum.
De Jury vraagt zich trouwens af waar de onconventionele forumnaam Devil-Strike.net vandaan komt. Wellicht ontleend aan de naam van het bekende album 'When Devils Strike' van South Park Mexican?
Devil-Strike.net, namens de gehele Forum Jury van harte gefeliciteerd en het fraaie Chelloo.nl T-shirt komt zo spoedig mogelijk jouw kant op. Tevens zal René ervoor zorg dragen dat je naam wordt opgenomen in de Eeuwige Roemlijst van Chelloo.nl Quality Members.

:laugh: