Mijn door een Ziggo monteur geïnstalleerde Samsung SMT C7140b bleek al na één uur draaien oorverdovend te gaan brommen/ratelen. Ventilator defect....
Ziggo klantenservice benaderd. Of ik het apparaat maar wilde opsturen...dus minimaal 10 dagen zonder decoder, straks waarschijnlijk een gerepareerde (nog splinternieuwe) decoder en een hoop rompslomp.
Ik begrijp dus helemaal niets van deze werkwijze van Ziggo.
Als je bij aflevering een defect apparaat krijgt, mag je toch verwachten dat Ziggo dit meteen strak oplost door een monteur langs te sturen en het apparaat verwisselt voor een nieuwe...
Nee hoor, gewoon opsturen dat ding....of hij nu anderhalf jaar of anderhalf uur bij de klant staat. Krijg nog wel een mailtje van een medewerkster van de klantenservice, waarin ze helemaal begrijpt dat ik baal van deze policy. 'We moeten dit echt gaan aanpassen en onze procedures veranderen, voor dit soort situaties moeten we een uitzondering gaan maken en zulke incidenten beter oplossen' schrijft ze.
Ik zou zeggen: meteen doen dus, hoe moeilijk kan het zijn om een installatiemonteur, die toch al hele dagen rondrijdt met nieuwe PVR's, bij mij ook even een nieuwe te laten afgeven? Nee, Ziggo is in mij in ieder geval een ambassadeur minder rijk. Voortaan dus geen apparatuur meer bij Ziggo afnemen, maar kopen bij b.v. Media Markt of BCC; daar krijg je in zo'n geval gewoon meteen een nieuwe mee....
Zijn er forumgebruikers met soortgelijke ervaringen met Ziggo?
Ziggo klantenservice benaderd. Of ik het apparaat maar wilde opsturen...dus minimaal 10 dagen zonder decoder, straks waarschijnlijk een gerepareerde (nog splinternieuwe) decoder en een hoop rompslomp.
Ik begrijp dus helemaal niets van deze werkwijze van Ziggo.
Als je bij aflevering een defect apparaat krijgt, mag je toch verwachten dat Ziggo dit meteen strak oplost door een monteur langs te sturen en het apparaat verwisselt voor een nieuwe...
Nee hoor, gewoon opsturen dat ding....of hij nu anderhalf jaar of anderhalf uur bij de klant staat. Krijg nog wel een mailtje van een medewerkster van de klantenservice, waarin ze helemaal begrijpt dat ik baal van deze policy. 'We moeten dit echt gaan aanpassen en onze procedures veranderen, voor dit soort situaties moeten we een uitzondering gaan maken en zulke incidenten beter oplossen' schrijft ze.
Ik zou zeggen: meteen doen dus, hoe moeilijk kan het zijn om een installatiemonteur, die toch al hele dagen rondrijdt met nieuwe PVR's, bij mij ook even een nieuwe te laten afgeven? Nee, Ziggo is in mij in ieder geval een ambassadeur minder rijk. Voortaan dus geen apparatuur meer bij Ziggo afnemen, maar kopen bij b.v. Media Markt of BCC; daar krijg je in zo'n geval gewoon meteen een nieuwe mee....
Zijn er forumgebruikers met soortgelijke ervaringen met Ziggo?