PVR Samsung bij aflevering al defect

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWM

Forum Gebruiker
Berichten
3
Mijn door een Ziggo monteur geïnstalleerde Samsung SMT C7140b bleek al na één uur draaien oorverdovend te gaan brommen/ratelen. Ventilator defect....
Ziggo klantenservice benaderd. Of ik het apparaat maar wilde opsturen...dus minimaal 10 dagen zonder decoder, straks waarschijnlijk een gerepareerde (nog splinternieuwe) decoder en een hoop rompslomp.
Ik begrijp dus helemaal niets van deze werkwijze van Ziggo.
Als je bij aflevering een defect apparaat krijgt, mag je toch verwachten dat Ziggo dit meteen strak oplost door een monteur langs te sturen en het apparaat verwisselt voor een nieuwe...
Nee hoor, gewoon opsturen dat ding....of hij nu anderhalf jaar of anderhalf uur bij de klant staat. Krijg nog wel een mailtje van een medewerkster van de klantenservice, waarin ze helemaal begrijpt dat ik baal van deze policy. 'We moeten dit echt gaan aanpassen en onze procedures veranderen, voor dit soort situaties moeten we een uitzondering gaan maken en zulke incidenten beter oplossen' schrijft ze.
Ik zou zeggen: meteen doen dus, hoe moeilijk kan het zijn om een installatiemonteur, die toch al hele dagen rondrijdt met nieuwe PVR's, bij mij ook even een nieuwe te laten afgeven? Nee, Ziggo is in mij in ieder geval een ambassadeur minder rijk. Voortaan dus geen apparatuur meer bij Ziggo afnemen, maar kopen bij b.v. Media Markt of BCC; daar krijg je in zo'n geval gewoon meteen een nieuwe mee....
Zijn er forumgebruikers met soortgelijke ervaringen met Ziggo?
 

dimphke

Forum Gebruiker
Berichten
25
Mijn door een Ziggo monteur geïnstalleerde Samsung SMT C7140b bleek al na één uur draaien oorverdovend te gaan brommen/ratelen. Ventilator defect....
Ziggo klantenservice benaderd. Of ik het apparaat maar wilde opsturen...dus minimaal 10 dagen zonder decoder, straks waarschijnlijk een gerepareerde (nog splinternieuwe) decoder en een hoop rompslomp.
Ik begrijp dus helemaal niets van deze werkwijze van Ziggo.
Als je bij aflevering een defect apparaat krijgt, mag je toch verwachten dat Ziggo dit meteen strak oplost door een monteur langs te sturen en het apparaat verwisselt voor een nieuwe...
Nee hoor, gewoon opsturen dat ding....of hij nu anderhalf jaar of anderhalf uur bij de klant staat. Krijg nog wel een mailtje van een medewerkster van de klantenservice, waarin ze helemaal begrijpt dat ik baal van deze policy. 'We moeten dit echt gaan aanpassen en onze procedures veranderen, voor dit soort situaties moeten we een uitzondering gaan maken en zulke incidenten beter oplossen' schrijft ze.
Ik zou zeggen: meteen doen dus, hoe moeilijk kan het zijn om een installatiemonteur, die toch al hele dagen rondrijdt met nieuwe PVR's, bij mij ook even een nieuwe te laten afgeven? Nee, Ziggo is in mij in ieder geval een ambassadeur minder rijk. Voortaan dus geen apparatuur meer bij Ziggo afnemen, maar kopen bij b.v. Media Markt of BCC; daar krijg je in zo'n geval gewoon meteen een nieuwe mee....
Zijn er forumgebruikers met soortgelijke ervaringen met Ziggo?

buiten het feit dat ik nog steeds geen gebruik kan maken van mijn 2 de " nieuwe " humax, heb ik deze via de helpdesk verkregen dit nadat ik had gemeld dat de recorder die in het pakket zat niet werkte.
binnen 3 dagen een andere geleverd .:thankyou:
 

8472

Forum Gebruiker
Berichten
13
Mijn door een Ziggo monteur geïnstalleerde Samsung SMT C7140b bleek al na één uur draaien oorverdovend te gaan brommen/ratelen. Ventilator defect....
Ziggo klantenservice benaderd. Of ik het apparaat maar wilde opsturen...dus minimaal 10 dagen zonder decoder, straks waarschijnlijk een gerepareerde (nog splinternieuwe) decoder en een hoop rompslomp.
Ik begrijp dus helemaal niets van deze werkwijze van Ziggo.
Als je bij aflevering een defect apparaat krijgt, mag je toch verwachten dat Ziggo dit meteen strak oplost door een monteur langs te sturen en het apparaat verwisselt voor een nieuwe...
Nee hoor, gewoon opsturen dat ding....of hij nu anderhalf jaar of anderhalf uur bij de klant staat. Krijg nog wel een mailtje van een medewerkster van de klantenservice, waarin ze helemaal begrijpt dat ik baal van deze policy. 'We moeten dit echt gaan aanpassen en onze procedures veranderen, voor dit soort situaties moeten we een uitzondering gaan maken en zulke incidenten beter oplossen' schrijft ze.
Ik zou zeggen: meteen doen dus, hoe moeilijk kan het zijn om een installatiemonteur, die toch al hele dagen rondrijdt met nieuwe PVR's, bij mij ook even een nieuwe te laten afgeven? Nee, Ziggo is in mij in ieder geval een ambassadeur minder rijk. Voortaan dus geen apparatuur meer bij Ziggo afnemen, maar kopen bij b.v. Media Markt of BCC; daar krijg je in zo'n geval gewoon meteen een nieuwe mee....
Zijn er forumgebruikers met soortgelijke ervaringen met Ziggo?

Met jouw kan ik praten. IK heb namelijk ook vrij snel achter elkaar een decoder stuk gehad namelijk een cisco box van ziggo. Daar was vrij snel de HDD van stuk. om vervolgens meer dan 3 weken te moeten wachten op een nieuwe. Toen de monteur de tweede box kwam installeren deed hij het al meteen niet. Om vervolgens te horen van de monteur dat hij pas na 10 dagen een nieuwe kan leveren. Na veel aandringen van dat ik deze werk wijze nergens op vond slaan. En met gedreigd te hebben om het abo bij ziggo op te zeggen. heeft hij meteen een gloed nieuwe decoder uit zijn busje gehaald. Toen kon het dus in een keer wel. Nee ik koop ook nooit meer een decoder bij ziggo zelf. Die ik nu heb is buiten ziggo om gekocht. namelijk de humax IHDR5200C en ik ben daar erg over te spreken werkt tig keer beter dan die cisco troep.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan