N
neozion
Op de 754 MHZ zenders zijn er problemen icm de pvr. Betreft hilversumbest, 101 tv en fashion tv.
Als ik de decoder aanzet en naar 1 van de 3 zenders gaat is de signaalsterkte +- 30% en de kwaliteit +- 70%. Na 2 seconden wordt dat 2x 0% en krijg ik de melding e48 geen signaal.
Zet ik met de AB de decoder uit en aan werkt het prima en wordt het 40% en 80%. Heb alle kabels vervangen, heb de pvr vanuit het menu geresset, met de knop achterop uitgezet en even gewacht en weer aangezet. Niets helpt hier tegen. Is sinds een paar weken geval.
Op alle andere zenders is dit probleem er niet. Er is ook niet pas een ander apparaat in huis gekomen dat eventueel op die freq werkt.
Dit bovenstaande is opzich geen probleem, ware het niet dat is 's nachts Dalziel & Pascoe opneem van hilversumbest. Deze opnames gaan dus geregeld mis.
Iemand een idee? Betreft gebied 7421.
Kan het te maken hebben met een probleem in de verdeelkast in de straat? Hier zijn volgens mij problemen mee geweest (staat ook erg scheef :?)
Als ik de decoder aanzet en naar 1 van de 3 zenders gaat is de signaalsterkte +- 30% en de kwaliteit +- 70%. Na 2 seconden wordt dat 2x 0% en krijg ik de melding e48 geen signaal.
Zet ik met de AB de decoder uit en aan werkt het prima en wordt het 40% en 80%. Heb alle kabels vervangen, heb de pvr vanuit het menu geresset, met de knop achterop uitgezet en even gewacht en weer aangezet. Niets helpt hier tegen. Is sinds een paar weken geval.
Op alle andere zenders is dit probleem er niet. Er is ook niet pas een ander apparaat in huis gekomen dat eventueel op die freq werkt.
Dit bovenstaande is opzich geen probleem, ware het niet dat is 's nachts Dalziel & Pascoe opneem van hilversumbest. Deze opnames gaan dus geregeld mis.
Iemand een idee? Betreft gebied 7421.
Kan het te maken hebben met een probleem in de verdeelkast in de straat? Hier zijn volgens mij problemen mee geweest (staat ook erg scheef :?)