• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Push-mail mogelijk?

Berichten
89
Het zou mooi zijn als ik een kopie van mijn mail op mijn mobile telefoon zou kunnen ontvangen.
Nu kan ik wel de mail naar mijn telefoon sturen maar dan blijft er niets op de server achter en heb ik het niet op mijn PC.
Dit heet geloof ik push-mail.

Biedt UPC dit ook aan?
 
Je kunt toch gewoon een kopie op de server achterlaten, dan haalt ie de mail op de diverse apparaten afzonderlijk op.
 
Petje zei:
Dit heet geloof ik push-mail.
Jij bedoelt waarschijnlijk IMAP, maar dat kent UPC na 23 jaar helaas nog niet...
Een kopie van het bericht op de server achterlaten is inderdaad de enige optie die je met UPC hebt.
 
Terug
Bovenaan