T
TacoBorg
Sinds mijn verhuizing - binnen Deventer- vertoont mijn Humax blokjes in het beeld, maar enkel bij Nederland 1, 2 en 3, en in de hogere nummers 700 e.v.
De commerciële zenders bieden onveranderd veel beter beeld en geen storingen.
De Humax is nu aangesloten met een HDMI-kabel én een scart. Met enkel HDMI of scart treedt de schermvervuiling veelvuldiger op. wat te doen?
De commerciële zenders bieden onveranderd veel beter beeld en geen storingen.
De Humax is nu aangesloten met een HDMI-kabel én een scart. Met enkel HDMI of scart treedt de schermvervuiling veelvuldiger op. wat te doen?