• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Publieke omroepen niet zichtbaar digitaal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Justintime
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Justintime

Hallo,

Ik heb nu een tweetal weken digitaal tv via Ziggo en heb een vreemd probleem.

Ik kan bijna elk net probleemloos ontvangen zowel op het humax doosje als met de interne dvd-c tuner van mijn tv.

Echter heb ik problemen met Nederland 1,2,3 deze kan ik niet ontvangen.

Via mijn humax doosje zie ik ze wel maar krijg ik een error melding, en via mijn interne dvb-c van mn tv kan ik alleen nederland 1 hd ontvangen.

Woon in wassenaar (casema gebied), gewoon de gebruiksaanwijzingen gevolgt, doe ik misschien iets fout?
 
Hallo,

Ik heb nu een tweetal weken digitaal tv via ziggo en heb een vreemd probleem.

Ik kan bijna elk net probleemloos ontvangen zowel op het humax doosje als met de interne dvd-c tuner van mijn tv.

Echter heb ik problemen met Nederland 1,2,3 deze kan ik niet ontvangen.

Via mijn humax doosje zie ik ze wel maar krijg ik een error melding, en via mijn interne dvb-c van mn tv kan ik alleen nederland 1 hd ontvangen.

Woon in wassenaar (casema gebied), gewoon de gebruiksaanwijzingen gevolgt, doe ik misschien iets fout?


Krijg je ook een statuscode (bij de foutmelding)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan