J
Justintime
Hallo,
Ik heb nu een tweetal weken digitaal tv via Ziggo en heb een vreemd probleem.
Ik kan bijna elk net probleemloos ontvangen zowel op het humax doosje als met de interne dvd-c tuner van mijn tv.
Echter heb ik problemen met Nederland 1,2,3 deze kan ik niet ontvangen.
Via mijn humax doosje zie ik ze wel maar krijg ik een error melding, en via mijn interne dvb-c van mn tv kan ik alleen nederland 1 hd ontvangen.
Woon in wassenaar (casema gebied), gewoon de gebruiksaanwijzingen gevolgt, doe ik misschien iets fout?
Ik heb nu een tweetal weken digitaal tv via Ziggo en heb een vreemd probleem.
Ik kan bijna elk net probleemloos ontvangen zowel op het humax doosje als met de interne dvd-c tuner van mijn tv.
Echter heb ik problemen met Nederland 1,2,3 deze kan ik niet ontvangen.
Via mijn humax doosje zie ik ze wel maar krijg ik een error melding, en via mijn interne dvb-c van mn tv kan ik alleen nederland 1 hd ontvangen.
Woon in wassenaar (casema gebied), gewoon de gebruiksaanwijzingen gevolgt, doe ik misschien iets fout?