• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

PSSST...Kijk eens hier... We hebben een nieuwtje........

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Thomas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Thomas

Vers van de pers.... Nog zo heet, het brand zowat een gat in mijn TFT...

De downloadsnelheid van Power gaat aanzienlijk verhoogd worden. Vanavond nog komen we met meer spetterend nieuws, onderandere de nieuwe download snelheden, dus nog heel even geduld....

Thomas
 
pff ik krijg het er warm van. :oops: En hebben ze het ook nog over de nieuwsserver gehad?
 
Zijn deze snelheden een troef ? om de concurentie voor te zijn,.

wat een lachertjuh !!

Het is zoals gewoonlijk om te janken bij multikabel.
Echt belachelijk de prijzen zullen omlaag moeten wille ze hun klanten willen behouden.!!
 
demoned zei:
Zijn deze snelheden een troef ? om de concurentie voor te zijn,.

wat een lachertjuh !!

Het is zoals gewoonlijk om te janken bij multikabel.
Echt belachelijk de prijzen zullen omlaag moeten wille ze hun klanten willen behouden.!!

En tot deze conclusie kom je hoe?

Goedkoper en sneller dan chello...
6€ goedkoper dan wanadoo... en bijna even snel
6€ goedkoper dan casema... en bijna even snel
Goedkoper en sneller dan xs4all...
Enz. Enz. Enz.

Maargoed, veel plezier bij adsl.....
 
Nu even snel mijn telefoon abbo van multikabel opzeggen en dan snel upgraden van accelerate naar extra en genieten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan