J
Joshua1994
Hallo,
Sinds laatst heb ik onze oude trouwe router weg gedaan en een nieuwe gehaalt
300M Wireless N Gigabit Router Model No. TL-WR1043ND
Sinds dien geen problemen totdat ik probeerde in te loggen op website's
Mijn oude IP Adres was: 84.28.152.48 (Kan niet precies meer herinneren, dit denk ik)
Dynamisch IP altijd gehad maar nu is het veranderd naar 84.28.200.99 en sinds dien kan ik nergens meer inloggen omdat die zegt dat ik via proxy ben verbonden ik heb Ziggo hierover gemailt en kreeg deze reactie terug
Met vriendelijke groet,
Joshua
PS: Heb oude router terug gezet kijken of het probleem weg gaat maar blijft zelfde
Sinds laatst heb ik onze oude trouwe router weg gedaan en een nieuwe gehaalt
300M Wireless N Gigabit Router Model No. TL-WR1043ND
Sinds dien geen problemen totdat ik probeerde in te loggen op website's
Mijn oude IP Adres was: 84.28.152.48 (Kan niet precies meer herinneren, dit denk ik)
Dynamisch IP altijd gehad maar nu is het veranderd naar 84.28.200.99 en sinds dien kan ik nergens meer inloggen omdat die zegt dat ik via proxy ben verbonden ik heb Ziggo hierover gemailt en kreeg deze reactie terug
Sinds dien krijg ik overal echt overal waar ik probeer in teloggen deze fout melding:Geachte heer/mevrouw *****,
Bedankt voor uw email van 24 januari, waarin u vraagt hoe u oude IP-adres terug kan krijgen.
Het is helaas niet mogelijk om oude IP-Adres terug te krijgen.
Bij Ziggo hebben internetproducten standaard een dynamisch IP-adres.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Bregieta, *****
Medewerker Klantenservice
Meerdere webbrowsers geprobeert ik kom er echt geen wijs meer uit :cry:Sorry, but the administrator has blocked access from proxies. Other causes of this error include using an intranet (school connections), a cell phone
Met vriendelijke groet,
Joshua
PS: Heb oude router terug gezet kijken of het probleem weg gaat maar blijft zelfde