Proxy

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Joshua1994

Hallo,

Sinds laatst heb ik onze oude trouwe router weg gedaan en een nieuwe gehaalt
300M Wireless N Gigabit Router Model No. TL-WR1043ND
Sinds dien geen problemen totdat ik probeerde in te loggen op website's
Mijn oude IP Adres was: 84.28.152.48 (Kan niet precies meer herinneren, dit denk ik)
Dynamisch IP altijd gehad maar nu is het veranderd naar 84.28.200.99 en sinds dien kan ik nergens meer inloggen omdat die zegt dat ik via proxy ben verbonden ik heb Ziggo hierover gemailt en kreeg deze reactie terug
Geachte heer/mevrouw *****,

Bedankt voor uw email van 24 januari, waarin u vraagt hoe u oude IP-adres terug kan krijgen.

Het is helaas niet mogelijk om oude IP-Adres terug te krijgen.
Bij Ziggo hebben internetproducten standaard een dynamisch IP-adres.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Bregieta, *****
Medewerker Klantenservice

Sinds dien krijg ik overal echt overal waar ik probeer in teloggen deze fout melding:
Sorry, but the administrator has blocked access from proxies. Other causes of this error include using an intranet (school connections), a cell phone
Meerdere webbrowsers geprobeert ik kom er echt geen wijs meer uit :cry:

Met vriendelijke groet,
Joshua

PS: Heb oude router terug gezet kijken of het probleem weg gaat maar blijft zelfde
 
Ik denk dat je moet klagen bij de website die deze blokkering heeft ingesteld voor jouw ip-adres. Dit ip-adres staat toch echt als range van Ziggo in de lijsten en niet als proxy server. Ziggo kan daar dus niets aan doen.

Maar je schrijft dat je deze melding 'overal waar je probeert in te loggen' krijgt. Weet je zeker dat je dan niet per ongeluk (of via een trojan op je pc) een (andere) proxy server gebruikt ?

Jouw IP-adres wat je zelf noemt (en hier nu ook gebruikt) staat niet als proxy-server of possible-spammer geregistreerd in de (zeer uitgebreide) database die we op dit forum gebruiken. Als het bij jou dus om een paar sites gaat, die jou om die reden geen toegang geven, hebben die hun servers wel erg brak geconfigureerd en zou ik die proberen te benaderen om dit te corrigeren.
 
Hallo, Bedankt voor je reactie

Ik zal contact opnemen met de volgende website's.
Maar wat moet ik hun vertellen?

Groet,
Joshua
 
Hallo, Bedankt voor je reactie

Ik zal contact opnemen met de volgende website's.
Maar wat moet ik hun vertellen?

Groet,
Joshua

Geef de foutmelding door en zeg dat je niet via een Proxy werkt en dat jouw ip adres een adres is uit een reeks van ziggo.

Welke sites gaat het om?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan