Ik heb getracht 2 weken lang Ziggo telefonisch te bereiken maar telkens is het te druk. Dus vandaar nu maar mijn vraag via dit forum. Ik werk regelmatig thuis met laptop van werk. Nu plotseling werken diverse programma's niet meer terwijl het altijd perfect werkte (sinds ong 2,5mnd). De ICT van kantoor wil meekijken en vanaf kantoor mijn laptop thuis overnemen echter ook dit lukt niet meer? in het verleden nl wel.
Derhalve mijn vraag hoe kan dit? volgens de ICT afdeling kan het zijn dat de firewall te streng is ingesteld? echter ik heb dit niet zelf ingesteld. ICT wil via proxy of office communicator mijn laptop overnemen. maar dan moet ziggo de instellingen aanpassen volgens de ICT afdeling?
ik heb paar keer gebeld als ik laptop van werk thuis had maar krijg dus telkens dat het te druk is? kan iemand me hier verder mee helpen ? kan nu nl niet thuis werken. er zijn meerdere mensen in het bedrijf die ook allemaal ziggo hebben thuis die dezelfde problemen hebben?
Derhalve mijn vraag hoe kan dit? volgens de ICT afdeling kan het zijn dat de firewall te streng is ingesteld? echter ik heb dit niet zelf ingesteld. ICT wil via proxy of office communicator mijn laptop overnemen. maar dan moet ziggo de instellingen aanpassen volgens de ICT afdeling?
ik heb paar keer gebeld als ik laptop van werk thuis had maar krijg dus telkens dat het te druk is? kan iemand me hier verder mee helpen ? kan nu nl niet thuis werken. er zijn meerdere mensen in het bedrijf die ook allemaal ziggo hebben thuis die dezelfde problemen hebben?