C
couchpotato
Hi,
Reeds heb ik mij aangemeld voor de Ziggo Testpanel actie.
Sinds zo'n 3-4 uur heb ik de Cisco 8455DVB in mijn bezit.
Kabels aangesloten, kastjes geïnstalleerd en alles doet het naar behoren.
Echter als ik de Interactieve Televisie wil installeren en bij de Provisioning Status aankom krijg ik alleen maar Provisioning Status: Niet Geactiveerd.
Dan kan ik nog wel op OK drukken om de interne modem te gebruiken maar dan blijft hij uren de server gegevens updaten zonder enig resultaat.
Heeft iemand een idee wat dit inhoudt en hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Bij voorbaat dank!
Reeds heb ik mij aangemeld voor de Ziggo Testpanel actie.
Sinds zo'n 3-4 uur heb ik de Cisco 8455DVB in mijn bezit.
Kabels aangesloten, kastjes geïnstalleerd en alles doet het naar behoren.
Echter als ik de Interactieve Televisie wil installeren en bij de Provisioning Status aankom krijg ik alleen maar Provisioning Status: Niet Geactiveerd.
Dan kan ik nog wel op OK drukken om de interne modem te gebruiken maar dan blijft hij uren de server gegevens updaten zonder enig resultaat.
Heeft iemand een idee wat dit inhoudt en hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Bij voorbaat dank!