• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Provisioning Status: Niet Geactiveerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

couchpotato

Hi,

Reeds heb ik mij aangemeld voor de Ziggo Testpanel actie.
Sinds zo'n 3-4 uur heb ik de Cisco 8455DVB in mijn bezit.
Kabels aangesloten, kastjes geïnstalleerd en alles doet het naar behoren.

Echter als ik de Interactieve Televisie wil installeren en bij de Provisioning Status aankom krijg ik alleen maar Provisioning Status: Niet Geactiveerd.

Dan kan ik nog wel op OK drukken om de interne modem te gebruiken maar dan blijft hij uren de server gegevens updaten zonder enig resultaat.

Heeft iemand een idee wat dit inhoudt en hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Bij voorbaat dank!
 
Hi,

Reeds heb ik mij aangemeld voor de Ziggo Testpanel actie.
Sinds zo'n 3-4 uur heb ik de Cisco 8455DVB in mijn bezit.
Kabels aangesloten, kastjes geïnstalleerd en alles doet het naar behoren.

Echter als ik de Interactieve Televisie wil installeren en bij de Provisioning Status aankom krijg ik alleen maar Provisioning Status: Niet Geactiveerd.

Dan kan ik nog wel op OK drukken om de interne modem te gebruiken maar dan blijft hij uren de server gegevens updaten zonder enig resultaat.

Heeft iemand een idee wat dit inhoudt en hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Bij voorbaat dank!

Lees deze draad even (van achter naar voren) door: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=15076
Die gaat helemaal over de ervaringen tot nu toe met deze test.
 
Je kon in het begin aangeven of je al een smartcard heb en deze aangeven. Heb je dat niet gedaan dan zal het waarschijnlijk op de nieuwe alles zijn geactiveerd.
 
Lees deze draad even (van achter naar voren) door: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=15076
Die gaat helemaal over de ervaringen tot nu toe met deze test.

Nou, we hebben hem helemaal doorgespit. Wat een verhaal zeg! Maar goed, weinig kunnen vinden over mijn probleem.
Wel heel informatief.

Je kon in het begin aangeven of je al een smartcard heb en deze aangeven. Heb je dat niet gedaan dan zal het waarschijnlijk op de nieuwe alles zijn geactiveerd.
Ik heb inderdaad aangegeven dat ik al een smartcard heb. Nu heb ik de oude smartcard erin gedaan en geeft hij bij Provisioning Status "Even Wachten" aan.

Ook doen de extra zenders zoals Film 1 en dergelijke het niet meer...

Zou het bijna vooruitgang willen noemen... Nog tips?

Heel erg bedankt beide in ieder geval!

Edit: Hij geeft nu ook "Even Wachten" aan op de nieuwe kaart. Verder nog niets.
 
Nou, we hebben hem helemaal doorgespit. Wat een verhaal zeg! Maar goed, weinig kunnen vinden over mijn probleem.
Wel heel informatief.

Ik heb inderdaad aangegeven dat ik al een smartcard heb. Nu heb ik de oude smartcard erin gedaan en geeft hij bij Provisioning Status "Even Wachten" aan.

Ook doen de extra zenders zoals Film 1 en dergelijke het niet meer...

Zou het bijna vooruitgang willen noemen... Nog tips?

Heel erg bedankt beide in ieder geval!

Edit: Hij geeft nu ook "Even Wachten" aan op de nieuwe kaart. Verder nog niets.

Ik heb 1 tip. Wil je deze discussie verder voortzetten in die andere draad. Dan blijven alle ervaringen bij elkaar
 
Ik heb 1 tip. Wil je deze discussie verder voortzetten in die andere draad. Dan blijven alle ervaringen bij elkaar

Oh, natuurlijk. Excuses voor het ongemak, wist niet dat dit een regel was.
 
En om dit even af te sluiten, het antwoord staat gewoon in de mail die je vrijdag hebt ontvangen. Kwestie van lezen i.p.v. meteen forum vol spammen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan