E
eddy
Ik ben al bijna een jaar met een MAC adres van een overleden PC op het netwerk van Chello. Ik zit altjid achter een NAT/Router waarin al die tijd nog mijn oude MAC adres staat. Ik kan dus niet met mijn PC rechtstreeks op de modem omdat mijn huidige MAC-adres niet bekend is in de Chello provisioning DataBase. Ik dacht vandaag laat ik nu maar eens mijn huidige MAC adres aanmelden bij de Chello Provisioning DataBase zodat ik in voorkomende gevallen ook zonder NAT/Router rechtstreeks op de modem kan. Ik ben op alle provisioning pagina's van Chello geweest, maar kom steeds weer voor hetzelfde probleem te staan; Mijn Gebruikersnaam en wachtwoord worden NIET geaccepteerd ! Uiteraard heb ik gechecked of ik nog wel gewoon op de webmail pagina kan inloggen en dat gaat zonder problemen. ipconfig/all - ipconfig/release - ipconfig/renew en de hele handel opnieuw opstarten bied allemaal GEEN soelaas. Ik heb ook het oorspronkelijke wachtwoord wat ik met het contract in 2001 mee kreeg geprobeerd, maar dat is reeds lang gewijzigd en doet het ook niet. Wat kan hier aan de hand zijn? Is er een storing op de Provisioning Pagina´s / ondervinden meer mensen het probleem dat hun gebruikersnaam en wachtwoord NIET geaccepteerd worden op de provisioning pagina's ?
Van het bellen en onnodig op kosten gejaagd worden door Chello wordt ik echt niet goed als ikzelf ook mijn huidige MAC adres moet kunnen aanmelden zonder tussenkomst van de dure Helpdesk die mij waarschijnlijk niets nieuws meer kan melden. Ik heb de volgende provisioning pagina's bezocht, waarop ik steeds weer met hetzelfde probleem geconfronteerd werd;
https://provisioning.upc.nl
https://prov.upc.nl
https://chello.upc.nl
https://172.29.11.36/cmreg
Graag hoor ik van jullie wat er mogelijk aan de hand kan zijn en of er meer mensen met dit probleem zitten.
Alvast Bedankt. Eddy.
Van het bellen en onnodig op kosten gejaagd worden door Chello wordt ik echt niet goed als ikzelf ook mijn huidige MAC adres moet kunnen aanmelden zonder tussenkomst van de dure Helpdesk die mij waarschijnlijk niets nieuws meer kan melden. Ik heb de volgende provisioning pagina's bezocht, waarop ik steeds weer met hetzelfde probleem geconfronteerd werd;
https://provisioning.upc.nl
https://prov.upc.nl
https://chello.upc.nl
https://172.29.11.36/cmreg
Graag hoor ik van jullie wat er mogelijk aan de hand kan zijn en of er meer mensen met dit probleem zitten.
Alvast Bedankt. Eddy.