D
Dutch
Hallo Kenners..
even een vraag:
als ik prov.upc.nl doorloop (naam, wachtwoord) kom ik tot het schermpje waar je je gegevens ziet staan (b.v. Rotterdam user, COM21 modem etc).
Daar kun je kiezen ja/nee.
Als ik JA kies, krijg ik de melding dat er geen MAC adres voor IP nummer xxx.xxx.xxx.xxx gevonden is.
Edit: ik lees net in een ander berichtje dat je met een COM21 modem geen gebruik kan maken van die provisioning service van UPC?? Klopt dat?
Waar zou dat aan kunnen liggen en KAN dat misschien ook een reden zijn voor de slechte verbinding? Kan Chello, omdat blijkbaar het MAC-adres niet bekend is, niet bij mijn modem komen om bijvoorbeeld die config bestandjes er in te zetten?
Alvast bedankt voor de moeite om hier eens over na te denken.
even een vraag:
als ik prov.upc.nl doorloop (naam, wachtwoord) kom ik tot het schermpje waar je je gegevens ziet staan (b.v. Rotterdam user, COM21 modem etc).
Daar kun je kiezen ja/nee.
Als ik JA kies, krijg ik de melding dat er geen MAC adres voor IP nummer xxx.xxx.xxx.xxx gevonden is.
Edit: ik lees net in een ander berichtje dat je met een COM21 modem geen gebruik kan maken van die provisioning service van UPC?? Klopt dat?
Waar zou dat aan kunnen liggen en KAN dat misschien ook een reden zijn voor de slechte verbinding? Kan Chello, omdat blijkbaar het MAC-adres niet bekend is, niet bij mijn modem komen om bijvoorbeeld die config bestandjes er in te zetten?
Alvast bedankt voor de moeite om hier eens over na te denken.