• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

prov.upc.nl - SID / gebruikersnaam? wachtwoord?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter SPEEDBREAKER
  • Startdatum Startdatum
S

SPEEDBREAKER

hallo ,ik heb dus me modem geinstalleerd + internet +telefonie.ik ging ff internetten en zag ,jeetje me internt snelheid is veel trager en ik maar zorgen maken over hoe ik het heb aangesloten.maar ik deed het goed,want ik moest naar de prov.upclive.nl gaan en de instr volgens.maar 1 probleempje:WAAR IS MIJN SID???? ik had eindelijk me klantnummer gevonden ,vandaag die retour box gekregen +kklantnummer .heb nu upc email adres en nu ???? zit vast met trage internet
 
gebruiksnaam niet want die voerde ik in en me wachtwoord die ik net heb gemaakt via klantnummer ,maar zal ff klantnummer ff gebruike

edit:nope werkte niet
 
Als ik het goed begrijp is dit een heel nieuwe installatie en had je nog geen internet of telefonie van UPC. Zit er bij de brieven die je het gekregen geen vermelding van je SID?

Je hebt je wachtwoord net pas aangemaakt, misschien is het nog niet verwerkt?
Kun je met je gebruikersnaam en wachtwoord al op webmail komen?
Ja? Dan moet dat ook op prov.upc.nl werken. Daar moet je je hoofdemailadres zonder @upclive.nl gebruiken als gebruikersnaam en je wachtwoord van dat emailadres.
 
nee heb al hiervoor light gehad en sinsd kost voor me nieuwe modem ff power gehad ,en nu ff ver lezen wat je had gescrheven

ja net gemaakt en nee ik kan niet op webmail dus misschien morge?
 
Als je al power had en nu alleen een modem hebt gekregen om ook telefonie mogelijk te maken hoef je volgens mij helemaal niets in te stellen.
Ik ben ± 1,5 weken geleden overgegaan van classic naar internet + bellen en heb alleen het modem omgewisseld.
Email, prov.upc.nl etc werkte en werkt, nog gewoon met mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord.

Op je allereerste brief die je kreeg toen je internet light kreeg staat je SID nummer. Volgens mij zou deze nog steeds geldig moeten zijn, ook zou je nog steeds je oude klantnummer moeten hebben.
 
Johnny54 zei:
Als je al power had en nu alleen een modem hebt gekregen om ook telefonie mogelijk te maken hoef je volgens mij helemaal niets in te stellen.
Ik ben ± 1,5 weken geleden overgegaan van classic naar internet + bellen en heb alleen het modem omgewisseld.
Email, prov.upc.nl etc werkte en werkt, nog gewoon met mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord.

Op je allereerste brief die je kreeg toen je internet light kreeg staat je SID nummer. Volgens mij zou deze nog steeds geldig moeten zijn, ook zou je nog steeds je oude klantnummer moeten hebben.

dit zou geen probleem eigenlijk zijn maar me slimme zus die gooide alle chello brieven enso met info erop weg ,ze zei dat het van 2004 dateerde en vodndat het oud was????? en nu?
 
Johnny54 zei:
Als ik het goed begrijp is dit een heel nieuwe installatie en had je nog geen internet of telefonie van UPC. Zit er bij de brieven die je het gekregen geen vermelding van je SID?

Je hebt je wachtwoord net pas aangemaakt, misschien is het nog niet verwerkt?
Kun je met je gebruikersnaam en wachtwoord al op webmail komen?
Ja? Dan moet dat ook op prov.upc.nl werken. Daar moet je je hoofdemailadres zonder @upclive.nl gebruiken als gebruikersnaam en je wachtwoord van dat emailadres.

gelutk dit was het die zonder @upclive .ik dee het al zoner da teen andere tnx
 
net speedtest.net gedaan en ja het werkt tnx boys
 
Terug
Bovenaan