S
SPEEDBREAKER
hallo ,ik heb dus me modem geinstalleerd + internet +telefonie.ik ging ff internetten en zag ,jeetje me internt snelheid is veel trager en ik maar zorgen maken over hoe ik het heb aangesloten.maar ik deed het goed,want ik moest naar de prov.upclive.nl gaan en de instr volgens.maar 1 probleempje:WAAR IS MIJN SID
? ik had eindelijk me klantnummer gevonden ,vandaag die retour box gekregen +kklantnummer .heb nu upc email adres en nu
? zit vast met trage internet
? ik had eindelijk me klantnummer gevonden ,vandaag die retour box gekregen +kklantnummer .heb nu upc email adres en nu
? zit vast met trage internet
