H
hX
Zoals je kunt lezen in deze thread ben ik sinds kort verhuisd. ( https://ziggoforum.nl/topics/917/ )
Nadat ik de procedure https://prov.upc.nl heb doorlopen en het ipconfig /renew heb uitgevoerd werkte alles, alleen zodra ik de pc herstart moet ik opnieuw alles van die site doorlopen.
Als ik nu op https://prov.upc.nl kijk zie ik dit:
https://members1.chello.nl/m.griepsma/provupc.gif
Zoals je in het plaatje kan zien staat hier dat de hardware niet is geregistreerd onder mijn account.
Als ik hier op 'ja' klik krijg ik de melding dat ik m'n pc en kabelmodem moet resetten.
Als ik dit doe is dus m'v verbinding weg en heb ik weer een 10.63.* ip-adres.
Heeft iemand een idee hoe ik de hardware kan registreren op mijn account? Of moet ik weer chello bellen?
Nadat ik de procedure https://prov.upc.nl heb doorlopen en het ipconfig /renew heb uitgevoerd werkte alles, alleen zodra ik de pc herstart moet ik opnieuw alles van die site doorlopen.
Als ik nu op https://prov.upc.nl kijk zie ik dit:
https://members1.chello.nl/m.griepsma/provupc.gif
Zoals je in het plaatje kan zien staat hier dat de hardware niet is geregistreerd onder mijn account.
Als ik hier op 'ja' klik krijg ik de melding dat ik m'n pc en kabelmodem moet resetten.
Als ik dit doe is dus m'v verbinding weg en heb ik weer een 10.63.* ip-adres.
Heeft iemand een idee hoe ik de hardware kan registreren op mijn account? Of moet ik weer chello bellen?
Laatst bewerkt door een moderator: