• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

promotie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter SEBAS!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

SEBAS!

Hallo ,

Ik had een algemene vraag in hoeverre mag een persoon Ziggo promoten?

Ik wou graag ziggo met een klein logotje 81x31 op mijn site plaatsen.
Mag dat zomaar?

groeten,

sebastiaan
 
Haai SEBAS,

Wat is je website? Als je een bedrijfje hebt zou je zelfs dealer kunnen worden. Dan kun je ook producten van ons verkopen :)

Ik durf niet te zeggen of het logo op je website mag! Daar kom ik in de loop van de week even op terug :)
 
het is (kijk in je mailbox) heb geen bedrijfje maar een portal voor mijn hobby waar veel tijd in zit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan