• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Programmeren via app lukt niet

Berichten
127
Is het jullie al gelukt om via de nieuwe Horizon TV app een opname te programmeren? Ik krijg elke keer een mail dat het niet gelukt is. Het maakt niet uit of ik de app gebruik via mijn eigen netwerk, of via 3G op mijn iPhone. Ook maakt het niet uit of de box aan of uit staat.

Werkt het programmeren uberhaupt wel als de box in energiestand Laag staat?
 
Ik had er ook problemen mee. Gisteren is de monteur langs geweest en die is er in geslaagd het signaal op te krikken en sindsdien lijkt het beter te gaan, al is dat nog wel afwachten of het zo blijft.

In Low zal hij het niet meteen oppikken. Ik heb wel eens een mail gehad na inplannen:
Geachte heer/mevrouw,
U heeft zojuist een opname ingepland voor uw digitale video recorder (DVR).

Naam: xxxxx

Via deze e-mail willen wij u laten weten dat dit verzoek in behandeling is, maar nog niet volledig kan worden doorgevoerd. De reden hiervoor kan zijn dat uw DVR zich op dit moment nog in de zogeheten eco-modus (energie-vriendelijke staat) bevindt, niet is aangesloten of omdat er netwerk- of andere technische problemen zijn.

Onze systemen zullen op verschillende momenten automatisch met uw DVR proberen te communiceren. Zodra er een interactie heeft plaatsgevonden, laten wij u per e-mail weten of de geplande opname wel of niet succesvol is ingesteld.

Wilt u er zeker van zijn dat UPC verbinding kan maken met uw DVR, zorg er dan voor dat uw DVR ingeschakeld is of op stand-by staat. Als de DVR zich in de eerder genoemde eco-modus bevindt, dan bestaat de kans dat het ons niet lukt om de verbinding op tijd te maken. Controleer voor de zekerheid of uw signaal goed doorkomt. Ga hiervoor naar kanaal 999 en druk op de rode knop op uw UPC Afstandsbediening om de verbinding te testen.

Met vriendelijke groet
UPC
 
Dan toch maar met 1200 bellen en vragen naar een monteur. Mijn signaalkwaliteit is maximaal, maar mijn signaalsterkte rond het maximum van Matig. Dus niet echt top. En ik betaal niet voor niks 50 euro activatiekosten, dus die monteur moet er dan ook maar komen..... :)
 
Werkt hier ook niet, krijg de zelfde mail.
Ook tv kijken via de iPad app lukt niet, zou geen abonnement hebben >:(
 
BZwart zei:
Ook tv kijken via de iPad app lukt niet, zou geen abonnement hebben >:(

Dat gezeik heb ik ook sinds net... denk even testen op nieuwe iPhone: 'U heeft niet bla bla bla'. iPad even checken... ja hoor! En je raad het al: Horizon TV Online werkt ook niet.
Werkte tot gisteren sowieso.

Ach, we kunnen TV kijken.
 
Creative Solution zei:
Dat gezeik heb ik ook sinds net... denk even testen op nieuwe iPhone: 'U heeft niet bla bla bla'. iPad even checken... ja hoor! En je raad het al: Horizon TV Online werkt ook niet.
Werkte tot gisteren sowieso.

Ach, we kunnen TV kijken.

Heb ik ook, gisteren kon ik nog programmeren en kijken maar vandaag niet meer.
(Maar de TV werkt nog wel)
 
Terug
Bovenaan