• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Programma's niet af te spelen in Ziggo Replay

Berichten
852
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik ben fanatiek gebruiker van Replay van de Ziggo-Go applicatie en kom steeds meer programma's tegen van bijvoorbeeld National Geographic waar ik de melding krijg dat de video niet afgespeeld kan worde. Met name Dr Pol. Hebben meer mensen last hiervan?
 
Terug
Bovenaan