- Berichten
- 977
Wie is opgevallen dat programma's op Nederland 3 een onder en boven balk heeft? mij dus wel. Zat net even te kijken naar Nederland 3 en ik had dus die balken terwijl de decoder aangeeft dat het 4:3 is ipv 16
.
En ja de uitzending was in 16
.
De reclame's overigens zenden ze wel goed uit in 16
En ja de uitzending was in 16
De reclame's overigens zenden ze wel goed uit in 16