• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Programma's herhaaldelijk opgenomen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mac66
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mac66

Ik heb sinds een paar maanden de Horizon box.
Mijn probleem is als ik een serie ofzo opneem, dat hij elke aflevering wel 10 keer opneemt.
Dit zal waarschijnlijk door de herhalingen komen die worden uitgezonden.
Maar echt handig vind ik dit niet.
Is er een manier om dit uit te schakelen?
 
Dus als je een serie wilt opnemen moet je dus elke aflevering apart programmeren om op te nemen?
Lekker handig:cry:
Dan zit de engelse Sky box beter in elkaar.

Bedankt voor je reactie in elk geval:)
 
Er zit een optie op om series op te nemen op de kanaal waarop je het programmeert of om de serie op te nemen van alle kanalen.

Wil je zeggen welk programma je zo opneemt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan