M
Mac66
Ik heb sinds een paar maanden de Horizon box.
Mijn probleem is als ik een serie ofzo opneem, dat hij elke aflevering wel 10 keer opneemt.
Dit zal waarschijnlijk door de herhalingen komen die worden uitgezonden.
Maar echt handig vind ik dit niet.
Is er een manier om dit uit te schakelen?
Mijn probleem is als ik een serie ofzo opneem, dat hij elke aflevering wel 10 keer opneemt.
Dit zal waarschijnlijk door de herhalingen komen die worden uitgezonden.
Maar echt handig vind ik dit niet.
Is er een manier om dit uit te schakelen?
