• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Programma info Nieuwsuur

  • Onderwerp starter Onderwerp starter B.V.
  • Startdatum Startdatum
Berichten
271
Als ik op de infoknop op mijn afstandsbediening druk tijdens nieuwsuur staat er de volgende tekst:

Nieuwsuur Politiek

"Actualiteitenprogramma, nieuws, sport en achtergronden. Nieuwsuur staat uitgebreid stil bij de aankomende verkiezingen. Een politieke special vanuit Dudok in Den Haag. Twee politici gaan onder leiding van Mariëlle Tweebeeke of Twan Huys, met elkaar in debat over acutele verkiezingsthema's."

Wie verzint dit soort onzin, en waarom wordt het niet ververst? Heeft UPC hier invloed op? Ik erger me er dood aan.
 
Ja er is werk zat blijkt maar weer, of het belangrijk werk is.... liever dat dit blijft liggen dan morgen mijn vuilniszak op straat.
 
Hier is eerder al een aantal keer flink over gediscussieerd en ook bij UPC aangekaart maar het blijft een drama qua EPG informatie sinds jaren. Indertijd (2007) stond er ook maanden zo niet langer na dato dat RTL Boulevard nog door Beau werd gepresenteerd.

Op 22 maart 2012 beloofde UPC al eerder de EPG te verbeteren, helaas is het nog steeds van een slechte leverancier danwel niet up2date.
https://ziggoforum.nl/posts/562410/

Zie ook eerdere topics:
dit is wel de meest volledige:
https://ziggoforum.nl/topics/41643/

hier staat nog wat meer info over de leverancier van de EPG (Britse mediabedrijf Red Bee Media):
https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=6492
https://www.redbeemedia.com/news/red-bee-media-scores-multi-year-deal-upc-broadband
Overigens wordt er in dat persbericht uit 2011 gesproken over de EPG voor de Horizon mediabox en niet over bestaande (oude) decoders en/of CI+ en DVB-C. Dus of ze die ook voorzien van EPG? Het lijkt me dat ze 1 leverancier gebruiken hiervoor.
https://www.v-net.tv/red-bee-media-provides-metadata-for-upc-horizon/

en nog een paar topics omtrent EPG / (mini) gids:
https://ziggoforum.nl/topics/47384/
https://ziggoforum.nl/topics/46989/
https://ziggoforum.nl/topics/47727/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
funrider zei:
Hier is eerder al een aantal keer flink over gediscussieerd en ook bij UPC aangekaart maar het blijft een drama qua EPG informatie sinds jaren. Indertijd (2007) stond er ook maanden zo niet langer na dato dat RTL Boulevard nog door Beau werd gepresenteerd.

Op 22 maart 2012 beloofde UPC al eerder de EPG te verbeteren, helaas is het nog steeds van een slechte leverancier danwel niet up2date.
https://ziggoforum.nl/posts/562410/

Zie ook eerdere topics:
dit is wel de meest volledige:
https://ziggoforum.nl/topics/41643/

hier staat nog wat meer info over de leverancier van de EPG (Britse mediabedrijf Red Bee Media):
https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=6492
https://www.redbeemedia.com/news/red-bee-media-scores-multi-year-deal-upc-broadband
Overigens wordt er in dat persbericht uit 2011 gesproken over de EPG voor de Horizon mediabox en niet over bestaande (oude) decoders en/of CI+ en DVB-C. Dus of ze die ook voorzien van EPG? Het lijkt me dat ze 1 leverancier gebruiken hiervoor.
https://www.v-net.tv/red-bee-media-provides-metadata-for-upc-horizon/

en nog een paar topics omtrent EPG / (mini) gids:
https://ziggoforum.nl/topics/47384/
https://ziggoforum.nl/topics/46989/
https://ziggoforum.nl/topics/47727/

Hoi,

Bedankt voor de info. Overigens heb ik geen Horizon maar dat terzijde.

Om de tekst dus actueler te krijgen is dus schijnbaar erg moeilijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan