J
jelleruben
Hallo allemaal,
Sindskort heb ik ern Horizon box, hiervoor had ik en Humax.
Wat ik veel gebruik is via de tv gis herinnering van programma's. Bij de Humax werkte dat echt goed. Kon een herinnering voor een programma doen. En paar minuten van ten voren kreeg ik de melding, en werd de zender automatisch over geschakeld.
Nu dat ik de Horizon box heb, is dit me nog niet gelukt. Als ik een een programma in de tvgids kies, vervolgens kies ik voor "Herinnering toevoegen" en dan "deze aflevering"
Er komt een klok symbool onder de titel. Maar als het zover is, gebeurd dan niets. Geen melding of dat hij overschakelt.
Kan iemand vertellen wat ik verkeerd doe, of hoe het wel werkt?
Sindskort heb ik ern Horizon box, hiervoor had ik en Humax.
Wat ik veel gebruik is via de tv gis herinnering van programma's. Bij de Humax werkte dat echt goed. Kon een herinnering voor een programma doen. En paar minuten van ten voren kreeg ik de melding, en werd de zender automatisch over geschakeld.
Nu dat ik de Horizon box heb, is dit me nog niet gelukt. Als ik een een programma in de tvgids kies, vervolgens kies ik voor "Herinnering toevoegen" en dan "deze aflevering"
Er komt een klok symbool onder de titel. Maar als het zover is, gebeurd dan niets. Geen melding of dat hij overschakelt.
Kan iemand vertellen wat ik verkeerd doe, of hoe het wel werkt?