• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Profoon CX4 Plus telefooncentrale ervaring gevraagd.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mafune50
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mafune50

Ik overweeg om telefonie via de kabel te nemen maar dan wil ik wel zeker weten of mijn telefooncentrale het hierop doet.
Ik heb een Profoon CX4 Plus telefooncentrale.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
 
Profoon CX4 werkt

Ik heb een Profoon CX4, :D . Dat werk goed
maar of nummerherkenning ook werkt :?: Bij mij nog niet. dat kan ook aan de telefoon liggen.
in ieder gavel kun je in de Profoon CX4 wel instellen dat nummerherkenning wel of niet aan het toestel moet worden doorgegeven (zie de handleiding)
 
Mijn ervaring is dat meestal de FSK nummerherkenning niet meegegeven word door telefooncentrales...

Maar mijn ervaring is beperkt tot KPN materiaal....
 
De Plus uitvoering van de Profoon CX4 geeft wel nummerherkenning door.
Althans op dit moment via KPN. Hopelijk straks ook via Multikabel.
 
straks ook? Als hij het nu niet met MK doet werkt dat straks ook niet. (tenzij de centrale zelf een firmware upgrade krijgt)
 
Mithrandir zei:
straks ook? Als hij het nu niet met MK doet werkt dat straks ook niet. (tenzij de centrale zelf een firmware upgrade krijgt)

Met straks bedoel ik als ik overstap op telefonie via de kabel.
Momenteel doet deze centrale het goed incl. nummerherkenning op de gewone telefoonlijn van KPN.
 
oh zo :D
naja..als de centrale fsk ondersteund werkt het prima, anders werkt het niet.
 
Ik twijfel nog steeds of ik overstap op Multikabel telefonie.
Temeer nu ook de KPN goedkoper zal gaan worden omdat OPTA wil dat iedereen op het KPN net mag.
 
nummer melding cx-4plus +cx-6plus

hallo

werkt de nummer melding (fsk) nou wel of niet vie mtk tel.
op de profoon cx4 of cx6-plus

gr eric b te hhw
--
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan