Hallo,
Mijn moeder woont in een complex met ongeveer 20 huur-appartementen. Op een ochtend hoort ze, dat in het appartement boven haar, werkzaamheden zijn; boren, kloppen, enz. Kort daarop merkt ze dat TV, internet en telefonie allemaal niet meer werken. Ze belt Ziggo en die doen een test. Het blijkt dat haar modem helemaal niet meer te bereiken is en de ziggo-medewerker verteld dat de kabel waarschijnlijk doorgeboord is. Ziggo stuurt een monteur die een noodkabel aanlegt. Na een week! heeft ze alle diensten weer via de noodkabel.
Nu mijn vraag: wat is vervolgens de procedure om de "vaste" kabel te herstellen?
Mijn moeder woont in een complex met ongeveer 20 huur-appartementen. Op een ochtend hoort ze, dat in het appartement boven haar, werkzaamheden zijn; boren, kloppen, enz. Kort daarop merkt ze dat TV, internet en telefonie allemaal niet meer werken. Ze belt Ziggo en die doen een test. Het blijkt dat haar modem helemaal niet meer te bereiken is en de ziggo-medewerker verteld dat de kabel waarschijnlijk doorgeboord is. Ziggo stuurt een monteur die een noodkabel aanlegt. Na een week! heeft ze alle diensten weer via de noodkabel.
Nu mijn vraag: wat is vervolgens de procedure om de "vaste" kabel te herstellen?