• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen zijn opgelost door de specialist !!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hallo Iedereen,

Zoals jullie hier eerder heb gelezen heb ik 2 jaar lang problemen gehad.
De problemen waren eindelijk opgelost!
Ongeveer 7 monteurs UPC aan de deur gehad en 20 centric.
Het probleem was opgelost en het werkte allemaal weer.....
Elke keer waren er apparaten kapot in de UPC kast.(en)
Zelfs heeft 1 van de monteurs elke kast geheel vernieuwd met nieuwe apparatuur.
Mooi 1 maand geen problemen.
Deze maand begon al een aantal probleempjes.

Eerst het NLV1NL probleem.
Toen ALLE LIJNEN ZIJN BEZET.
Beide gevallen zijn opgelost.

Toen moest ik namens mijn OMA even bellen naar de KPN. (via onze telefoon UPC dus)
Ik was met de KPN aan het praten, en na 6 min, BAM.
Geruis over de lijn, weg KPN.
Kon weer opnieuw draaien.
Opnieuw kon ik beginnen, en het gesprek bleef werken.
Pas geleden ging ik UPC bellen, met het probleem dat Sport1 niet werkte op box1 terwijl we die wel hadden.
Na lang bellen. (1 uur lang) ineens BAM, geruis over de lijn, weg UPC.
Ik kon weer opnieuw bellen, ZO LOPEN DE KOSTEN HOOG OP!!!!!

Nu vorige week donderdag ineens het modem offline, deze bleef 30 min offline.
Ik kon alles losdraaien, vastdraaien het hielp niks!

Nu vandaag 23-8-2010 zit ik op internet, en mijn moeder belde met haar moeder.
Ineens weg internet en bellen.
Maar niet alleen internet en bellen viel weg.
Ook digitale tv en analoge tv/radio werkte niet meer.
Flipper TV hadden we.
Ik naar buiten, daar staat een UPC busje >:(
Ik naar de man, helaas zat daar een .... vent die de boel eerder verziekt dan maakt!!
de man was bezig voor nummer 15
Hij had het probleem gevonden, het was de versterker die defect was, signaal vloog omhoog en omlaag.
Vreemd, want wij hadden weinig problemen, alleen 2x tijdens bellen met UPC en KPN, en vorige week ???
De man snapte alleen niet waarom bij ons alles eruit lag, en kwam tot de conclussie dat er elders in een andere kast een zekering gesprongen moest zijn. (daar ging het signaal van mijn straat)
Lekker handig allemaal, maar binnen 2 maanden al een aparaat kapot van UPC kast?
UPC loopt al te mekkeren als je vaak een nieuwe box of modem moet hebben, maar in de UPC kast gaat het nog sneller kapot!!
Helaas heeft ons dat geintje van hem 30 min zonder diensten gekost.
Echter waar ik toch wel woedend om kan worden is dat hij na afloop niet even kwam kijken of alles weer werkte.
Hetzelfde geld werkte alles op nummer 15 maar niet meer bij mij? en dan UPC bellen zeker, en 1 week wachten door 1 zo'n man? (rare verlening bij UPC)

Ik hoop voor UPC en die man dat het modem geen 1 keer uitvalt deze maand!!
want anders staat KPN binnenkort binnen bij ons!!!!
UPC gewoon voor niemand is het tegenwoordig.

over 1 maand zeker weer iets defect in die kast?
Het enigste wat ik zag was Spinnenrag in die kast!!

Het domste wat UPC kan doen is naar een andere kast gaan, en de andere kast open laten staan!!
De man liet de UPC kast uit mijn straat gewoon openstaan, lekker bijdehand voor kleine kinderen of katten!
Het was nog een wonder dat hij zo'n sleutels meenam ;)

Einde verhaal, en ik hoop het voor UPC dat alles blijft werken nu!!
Anders zal ik even naar nummer 15 gaan en vragen of ze hun bekabeling eens kunnen controleren! :)
 
Re: UPC bezuinigd op apparatuur.

heb je wel anders wat neer zien zetten dat je juist zo blij met upc ben dat je geen problemen meer had
;D
 
Re: UPC bezuinigd op apparatuur.

Waarom nu deze samenvatting van alle eerdere problemen die al uitvoerig aan bod zijn geweest?
 
Re: UPC bezuinigd op apparatuur.

Waarschijnlijk omdat het vandaag weer niet werkte :P

Maar wees gerust, bij KPN is het gras echt niet groener hoor ;) Overal is wel eens wat uiteindelijk denk ik altijd maar.
 
Re: UPC bezuinigd op apparatuur.

Robert Koopman zei:
Waarom nu deze samenvatting van alle eerdere problemen die al uitvoerig aan bod zijn geweest?
Als je doorleest zie je 23-8 staan.
En ik vernoem even alle problemen die al geweest zijn.
Erg jammer dat het zo liep vandaag, hopelijk blijft het nu wel werken!

@Intel,
Dat klopt, maar sinds vorige week was het mis dat hij 1x uitviel, en dan vandaag dat die monteur alles eruit gooide.
 
Re: UPC bezuinigd op apparatuur.

Robert Koopman zei:
Waarom nu deze samenvatting van alle eerdere problemen die al uitvoerig aan bod zijn geweest?
Je haalt me de woorden uit de mond... ;)
 
Re: UPC bezuinigd op apparatuur.

davy16 zei:
Als je doorleest zie je 23-8 staan.
En ik vernoem even alle problemen die al geweest zijn.
Erg jammer dat het zo liep vandaag, hopelijk blijft het nu wel werken!

Ik had het gelezen.
Maar als er toch onderhoud gaande is in een wijkkast kan er toch even een tijdelijke storing optreden?
Dan vergaat toch niet meteen de wereld?
En heeft het geen enkel nut om alle ouwe koeien uit de sloot te halen.

Dat UPC bezuinigd op de apparatuur kan er niet van maken.
 
Re: UPC bezuinigd op apparatuur.

Ik heb sterk het vermoeden dat de TS ondertussen bij UPC en WebCare Team onder het hoofdstuk "de klaagbox" is ondergebracht.

73's Ton
 
Re: UPC bezuinigd op apparatuur.

Robert Koopman zei:
Maar als er toch onderhoud gaande is in een wijkkast kan er toch even een tijdelijke storing optreden?
Dan vergaat toch niet meteen de wereld?
Dat UPC bezuinigd op de apparatuur kan er niet van maken.
Onderhoud aan de wijkkast, nee hoor.
De man zorgde zelf ervoor dat de zekering sprong :D
Want alles werkte nog voor hij kwam, nummer 15 had geen ONDEMAND.
En hij had die versterker gezien dat er iets niet klopte.
Maar vervolgens vond hij het raar dat alles werkte bij ons, want dat kon niet volgens hem.
Maar goed laat maar want jullie snappen hem niet helemaal..

@pa3eia, ik geloof dat heel mijn straat onder 'de klaagbox' staat!
Ik had geen problemen meer weetje nog, dus ik heb niet geklaagd, en gevraagd voor een monteur.
En nummer 15 had geen ondemand, maar zoals bekend hebben meer mensen geen ondemand. (buiten mijn dorp)
 
Re: UPC bezuinigd op apparatuur.

TS helpt vaak andere leden met goede verwijzingen en tips.
Dat is heel positief en behulpzaam.
Voor de rest is TS blijkbaar de hele dag bezig om in de gaten te houden of alle diensten van UPC elke seconde werken bij hem.
Elke keer als een fragmentje beeld of geluid dan wel een datapakketje niet aankomt of verzonden kan worden of een telefoongesprek niet tot stand komt, opent TS een nieuw topic.
Dat vind ik als lezer wel eens wat te veel van het goede.
Wellicht dat TS eens wat relaxter kan worden op dat gebied en gaat accepteren dat er wel eens wat defect kan gaan of dat er wat onderhoud wordt uitgevoerd. Zeker als je zoals TS de hele dag loopt te testen of alles het nog doet, zal heus wel eens iets niet perfect werken.
Zo heb ik wel eens dat een telefoongesprek niet meteen tot stand komt, een website niet meteen opent, Uitzending gemist pas na 2 keer opstart enz. Om daar dan meteen een topic voor te openen, lijkt me wat gortig. Ik druk dan gewoon op redial, f5 of nog een keer op On Demand. En zou de boel het echt eens een dagdeel lang niet doen, kun je ook gewoon een boek lezen, dvd kijken of een andere hobby beoefenen.
 
Terug
Bovenaan