D
Dave670
Hallo Iedereen,
Zoals jullie hier eerder heb gelezen heb ik 2 jaar lang problemen gehad.
De problemen waren eindelijk opgelost!
Ongeveer 7 monteurs UPC aan de deur gehad en 20 centric.
Het probleem was opgelost en het werkte allemaal weer.....
Elke keer waren er apparaten kapot in de UPC kast.(en)
Zelfs heeft 1 van de monteurs elke kast geheel vernieuwd met nieuwe apparatuur.
Mooi 1 maand geen problemen.
Deze maand begon al een aantal probleempjes.
Eerst het NLV1NL probleem.
Toen ALLE LIJNEN ZIJN BEZET.
Beide gevallen zijn opgelost.
Toen moest ik namens mijn OMA even bellen naar de KPN. (via onze telefoon UPC dus)
Ik was met de KPN aan het praten, en na 6 min, BAM.
Geruis over de lijn, weg KPN.
Kon weer opnieuw draaien.
Opnieuw kon ik beginnen, en het gesprek bleef werken.
Pas geleden ging ik UPC bellen, met het probleem dat Sport1 niet werkte op box1 terwijl we die wel hadden.
Na lang bellen. (1 uur lang) ineens BAM, geruis over de lijn, weg UPC.
Ik kon weer opnieuw bellen, ZO LOPEN DE KOSTEN HOOG OP!!!!!
Nu vorige week donderdag ineens het modem offline, deze bleef 30 min offline.
Ik kon alles losdraaien, vastdraaien het hielp niks!
Nu vandaag 23-8-2010 zit ik op internet, en mijn moeder belde met haar moeder.
Ineens weg internet en bellen.
Maar niet alleen internet en bellen viel weg.
Ook digitale tv en analoge tv/radio werkte niet meer.
Flipper TV hadden we.
Ik naar buiten, daar staat een UPC busje
Ik naar de man, helaas zat daar een .... vent die de boel eerder verziekt dan maakt!!
de man was bezig voor nummer 15
Hij had het probleem gevonden, het was de versterker die defect was, signaal vloog omhoog en omlaag.
Vreemd, want wij hadden weinig problemen, alleen 2x tijdens bellen met UPC en KPN, en vorige week
De man snapte alleen niet waarom bij ons alles eruit lag, en kwam tot de conclussie dat er elders in een andere kast een zekering gesprongen moest zijn. (daar ging het signaal van mijn straat)
Lekker handig allemaal, maar binnen 2 maanden al een aparaat kapot van UPC kast?
UPC loopt al te mekkeren als je vaak een nieuwe box of modem moet hebben, maar in de UPC kast gaat het nog sneller kapot!!
Helaas heeft ons dat geintje van hem 30 min zonder diensten gekost.
Echter waar ik toch wel woedend om kan worden is dat hij na afloop niet even kwam kijken of alles weer werkte.
Hetzelfde geld werkte alles op nummer 15 maar niet meer bij mij? en dan UPC bellen zeker, en 1 week wachten door 1 zo'n man? (rare verlening bij UPC)
Ik hoop voor UPC en die man dat het modem geen 1 keer uitvalt deze maand!!
want anders staat KPN binnenkort binnen bij ons!!!!
UPC gewoon voor niemand is het tegenwoordig.
over 1 maand zeker weer iets defect in die kast?
Het enigste wat ik zag was Spinnenrag in die kast!!
Het domste wat UPC kan doen is naar een andere kast gaan, en de andere kast open laten staan!!
De man liet de UPC kast uit mijn straat gewoon openstaan, lekker bijdehand voor kleine kinderen of katten!
Het was nog een wonder dat hij zo'n sleutels meenam
Einde verhaal, en ik hoop het voor UPC dat alles blijft werken nu!!
Anders zal ik even naar nummer 15 gaan en vragen of ze hun bekabeling eens kunnen controleren!
Zoals jullie hier eerder heb gelezen heb ik 2 jaar lang problemen gehad.
De problemen waren eindelijk opgelost!
Ongeveer 7 monteurs UPC aan de deur gehad en 20 centric.
Het probleem was opgelost en het werkte allemaal weer.....
Elke keer waren er apparaten kapot in de UPC kast.(en)
Zelfs heeft 1 van de monteurs elke kast geheel vernieuwd met nieuwe apparatuur.
Mooi 1 maand geen problemen.
Deze maand begon al een aantal probleempjes.
Eerst het NLV1NL probleem.
Toen ALLE LIJNEN ZIJN BEZET.
Beide gevallen zijn opgelost.
Toen moest ik namens mijn OMA even bellen naar de KPN. (via onze telefoon UPC dus)
Ik was met de KPN aan het praten, en na 6 min, BAM.
Geruis over de lijn, weg KPN.
Kon weer opnieuw draaien.
Opnieuw kon ik beginnen, en het gesprek bleef werken.
Pas geleden ging ik UPC bellen, met het probleem dat Sport1 niet werkte op box1 terwijl we die wel hadden.
Na lang bellen. (1 uur lang) ineens BAM, geruis over de lijn, weg UPC.
Ik kon weer opnieuw bellen, ZO LOPEN DE KOSTEN HOOG OP!!!!!
Nu vorige week donderdag ineens het modem offline, deze bleef 30 min offline.
Ik kon alles losdraaien, vastdraaien het hielp niks!
Nu vandaag 23-8-2010 zit ik op internet, en mijn moeder belde met haar moeder.
Ineens weg internet en bellen.
Maar niet alleen internet en bellen viel weg.
Ook digitale tv en analoge tv/radio werkte niet meer.
Flipper TV hadden we.
Ik naar buiten, daar staat een UPC busje

Ik naar de man, helaas zat daar een .... vent die de boel eerder verziekt dan maakt!!
de man was bezig voor nummer 15
Hij had het probleem gevonden, het was de versterker die defect was, signaal vloog omhoog en omlaag.
Vreemd, want wij hadden weinig problemen, alleen 2x tijdens bellen met UPC en KPN, en vorige week

De man snapte alleen niet waarom bij ons alles eruit lag, en kwam tot de conclussie dat er elders in een andere kast een zekering gesprongen moest zijn. (daar ging het signaal van mijn straat)
Lekker handig allemaal, maar binnen 2 maanden al een aparaat kapot van UPC kast?
UPC loopt al te mekkeren als je vaak een nieuwe box of modem moet hebben, maar in de UPC kast gaat het nog sneller kapot!!
Helaas heeft ons dat geintje van hem 30 min zonder diensten gekost.
Echter waar ik toch wel woedend om kan worden is dat hij na afloop niet even kwam kijken of alles weer werkte.
Hetzelfde geld werkte alles op nummer 15 maar niet meer bij mij? en dan UPC bellen zeker, en 1 week wachten door 1 zo'n man? (rare verlening bij UPC)
Ik hoop voor UPC en die man dat het modem geen 1 keer uitvalt deze maand!!
want anders staat KPN binnenkort binnen bij ons!!!!
UPC gewoon voor niemand is het tegenwoordig.
over 1 maand zeker weer iets defect in die kast?
Het enigste wat ik zag was Spinnenrag in die kast!!
Het domste wat UPC kan doen is naar een andere kast gaan, en de andere kast open laten staan!!
De man liet de UPC kast uit mijn straat gewoon openstaan, lekker bijdehand voor kleine kinderen of katten!
Het was nog een wonder dat hij zo'n sleutels meenam

Einde verhaal, en ik hoop het voor UPC dat alles blijft werken nu!!
Anders zal ik even naar nummer 15 gaan en vragen of ze hun bekabeling eens kunnen controleren!



