• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen zenderontvangst (KPN 4G)

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

KvO

Sinds kort hebben mijn schoonouders serieuze problemen met ontvangst van meerdere zenders. Meest harnekkige TV West. Zij wonen vlakbij zo'n prachtige KPN zender:evil:. Volgens de monteurs van Ziggo regent het klachten. Monteurs zijn van goede wil maar krijgen het niet opgelost. Signaalsterkte in de wijk wat opkrikken, nieuwe kabels. Verbetert wel wat maar meerdere regionale zenders blijven weg. Ziggo geeft aan niets verder te kunnen betekenen:evil:; bij sommige buren werkt het ineens wel maar bij mijn schoonouders dus niet. Wat een klantenservice..... Iemand nog goeie ideeen of dezelfde waardeloze ervaringen?
 
Je geeft het zelf al aan (mits het klopt): Problemen zenderontvangst (KPN 4G)
Mocht dit kloppen, dan zal je bij KPN moeten zijn.
Ga omgeving lang, hoe groot het bereik van de zendmast is en of meerdere mensen daadwerkelijk klachten hierdoor hebben.
Heb je voldoende "bewijs", kranten-media inlichten.....
 
Artikel TV West was mij al bekend; heb ook de redactie getipt dat het probleem nog lang niet is verholpen. Geen reactie.
 
Sinds kort hebben mijn schoonouders serieuze problemen met ontvangst van meerdere zenders. Meest harnekkige TV West. Zij wonen vlakbij zo'n prachtige KPN zender:evil:. Volgens de monteurs van Ziggo regent het klachten. Monteurs zijn van goede wil maar krijgen het niet opgelost. Signaalsterkte in de wijk wat opkrikken, nieuwe kabels. Verbetert wel wat maar meerdere regionale zenders blijven weg. Ziggo geeft aan niets verder te kunnen betekenen:evil:; bij sommige buren werkt het ineens wel maar bij mijn schoonouders dus niet. Wat een klantenservice..... Iemand nog goeie ideeen of dezelfde waardeloze ervaringen?

Niet alleen TV-West ook de overige regionale zenders op de interne frequentie 802.0xx MHz en ook Pebble TV op de interne frequentie 810.0xx MHz.
:no:
 
Vrijdag een telefonisch gesprek gehad met de klantenservice van ZIGGO: reactie op mijn klachten.

Het komt hier op neer dat ZIGGO dus niet de interne frequenties waarop de storingen plaatsvinden gaat wijzigen, geeft enorm veel gedoe en dat kon niet vanwege andere partijen met hun 'interne' frequenties.

Zie ik het verkeerd: met interne frequenties hebben andere partijen (o.a. KPN) toch niks mee van doen? Interne frequenties van ZIGGO zijn toch zelfstandigen frequenties die intern worden verspreid op interne lijnen en deze gaat toch niet de ether noch via de ether (straalverbinding) van A naar B?

Ziggo wil pas echt (goed) in actiekomen als half Nederland er last van heeft.
 
Vrijdag een telefonisch gesprek gehad met de klantenservice van ZIGGO: reactie op mijn klachten.

Het komt hier op neer dat ZIGGO dus niet de interne frequenties waarop de storingen plaatsvinden gaat wijzigen, geeft enorm veel gedoe en dat kon niet vanwege andere partijen met hun 'interne' frequenties.

Zie ik het verkeerd: met interne frequenties hebben andere partijen (o.a. KPN) toch niks mee van doen? Interne frequenties van ZIGGO zijn toch zelfstandigen frequenties die intern worden verspreid op interne lijnen en deze gaat toch niet de ether noch via de ether (straalverbinding) van A naar B?

Ziggo wil pas echt (goed) in actiekomen als half Nederland er last van heeft.

Waarom post je hetzelfde op meerdere plaatsen in het forum ?
In het andere topic is al uitgebreid uitgelegd waarom het geen nut heeft als ziggo de interne frequenties zou wijzigen. De enige oplossing is zorgen dat je binnenhuis bekabeling, splitters, pluggen en apparaten bestand is tegen instraling van buitenaf.
 
Waarom post je hetzelfde op meerdere plaatsen in het forum ?
In het andere topic is al uitgebreid uitgelegd waarom het geen nut heeft als ziggo de interne frequenties zou wijzigen. De enige oplossing is zorgen dat je binnenhuis bekabeling, splitters, pluggen en apparaten bestand is tegen instraling van buitenaf.

Vanuit mijn optiek slechts 200 meter op één uur! Met andere woorden dure producten hebben geen invloed op dit moment.
:sad:

:thankyou:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan