• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen Xboxlive met 2 consoles. (Kan niet tegelijk)!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jamievanm
  • Startdatum Startdatum
J

Jamievanm

Beste mede gebruikers,

Sinds kort opvergestapt van Alice naar UPC, van 3 mbit naar 50 mbit. Mooi voordeel dus.

Helaas werkt de upc tvbox niet helemaal goed, reageert niet goed op de afstandsbediening.
En Is het wireless signaal van de Router uitermate zwak. Een rijtjeshuis heeft hier nog niet eens genoeg aan.
Sinds de werkzaamheden een week terug valt dit wireless signaal om de zoveel minuten weg.

Bovenstaande overigens niet zozeer nodig, dus dit laat ik voor wat 't is.


Wat mij wel uitermate storend is dat er geen 2 xbox consoles tegelijkertijd op xboxlive kunnen spelen.

Als je de ene inlogt , logt de ander uit.

Nou vond ik iets over oudere problemen(juli 2011, inmiddels opgelost) met xboxlive dat niemand kon inloggen. Echter speelt een enkele console prima op het xboxnetwerk. Bij 2 ontstaan er problemen.

Nou zijn de mensen hier niet blij en ben ik druk op zoek naar een oplossing.

Ik heb een mogelijk mislukte poging gedaan beide xboxen op een vast, maar verschillend ipadres in te stellen. Dit mocht niet baten.

Nu bedenk ik net de volgende optie: Beide xboxen vaststellen op een ander ipadres en dan voor beide consoles 2 verschillende dnsservers uit de alternatieven lijst van dit forum gebruiken.

Nou heb ik dit nog niet geprobeerd, maar ergens denk ik dat dit niet gaat helpen.


Is er al een bekende oplossing hiervoor?

Beide xboxen via kabel aangesloten, één is nog met draadloos geprobeerd.
Ik hoor het graag!
 
wat me niet duidelijk in je verhaal is probeer je met 1 account of met 2 accounts in te loggen op xbox live.
met 1 account op 2 consolle,s op xboxlive te gelijk online gaan gaat niet lukken. en voor de meeste problemen kun je beste op xbox website kijken https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live/troubleshoot/connection-issues/home , en kom je er nog niet uit je kunt ze bellen https://support.xbox.com/nl-nl/contact-us?xr=footnav ze hebben goede ondersteuning, komen ze er niet gelijk uit nemen ze later contact weer met je op.
 
Uiteraard met 2 verschillende accounts.

Ik hoopte dat er al iemand was met een oplossing, maar zal dan eerdaags even contact opnemen.

Overigens lijkt mij dit een UPC probleem, gezien ik met voorgaande ISP nooit last had hiervan.

Mvg,

Jamie
 
Jamievanm zei:
Overigens lijkt mij dit een UPC probleem

Nee, een Thomson probleem ;)
Al geprobeerd om vanuit de router vaste IP-adressen gekoppeld aan MAC-adressen uit te geven?
 
Jamievanm zei:
Uiteraard met 2 verschillende accounts.

Ik hoopte dat er al iemand was met een oplossing, maar zal dan eerdaags even contact opnemen.

Overigens lijkt mij dit een UPC probleem, gezien ik met voorgaande ISP nooit last had hiervan.

Mvg,

Jamie
waarom bel je dan niet.
Openingstijden
Er is telefonische assistentie beschikbaar. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor het gebruik van de mobiele telefoon.

maandag - vrijdag: 08:00-21:00
zaterdag: 08:00-19:00
zondag: 09:00-17:00

Telefoonnummers

+31 202036606 of 0800 023 3894
 
Mijn kennis gaat niet ver genoeg voor Mac-adres ideeen.

Customer Care heeft de tip gegeven op beide consoles: ad-hoc netwerk instellen.

Zal dat vanavond eens proberen.

En idd lijkt me dit een Thomson probleem.

Ik laat 't wel weten
 
dit klinkt als iets om naar te kijken:

https://en.kioskea.net/forum/affich-32140-i-cant-play-online-with-2-xbox-360-why
 
Terug
Bovenaan