J
Jamievanm
Beste mede gebruikers,
Sinds kort opvergestapt van Alice naar UPC, van 3 mbit naar 50 mbit. Mooi voordeel dus.
Helaas werkt de upc tvbox niet helemaal goed, reageert niet goed op de afstandsbediening.
En Is het wireless signaal van de Router uitermate zwak. Een rijtjeshuis heeft hier nog niet eens genoeg aan.
Sinds de werkzaamheden een week terug valt dit wireless signaal om de zoveel minuten weg.
Bovenstaande overigens niet zozeer nodig, dus dit laat ik voor wat 't is.
Wat mij wel uitermate storend is dat er geen 2 xbox consoles tegelijkertijd op xboxlive kunnen spelen.
Als je de ene inlogt , logt de ander uit.
Nou vond ik iets over oudere problemen(juli 2011, inmiddels opgelost) met xboxlive dat niemand kon inloggen. Echter speelt een enkele console prima op het xboxnetwerk. Bij 2 ontstaan er problemen.
Nou zijn de mensen hier niet blij en ben ik druk op zoek naar een oplossing.
Ik heb een mogelijk mislukte poging gedaan beide xboxen op een vast, maar verschillend ipadres in te stellen. Dit mocht niet baten.
Nu bedenk ik net de volgende optie: Beide xboxen vaststellen op een ander ipadres en dan voor beide consoles 2 verschillende dnsservers uit de alternatieven lijst van dit forum gebruiken.
Nou heb ik dit nog niet geprobeerd, maar ergens denk ik dat dit niet gaat helpen.
Is er al een bekende oplossing hiervoor?
Beide xboxen via kabel aangesloten, één is nog met draadloos geprobeerd.
Ik hoor het graag!
Sinds kort opvergestapt van Alice naar UPC, van 3 mbit naar 50 mbit. Mooi voordeel dus.
Helaas werkt de upc tvbox niet helemaal goed, reageert niet goed op de afstandsbediening.
En Is het wireless signaal van de Router uitermate zwak. Een rijtjeshuis heeft hier nog niet eens genoeg aan.
Sinds de werkzaamheden een week terug valt dit wireless signaal om de zoveel minuten weg.
Bovenstaande overigens niet zozeer nodig, dus dit laat ik voor wat 't is.
Wat mij wel uitermate storend is dat er geen 2 xbox consoles tegelijkertijd op xboxlive kunnen spelen.
Als je de ene inlogt , logt de ander uit.
Nou vond ik iets over oudere problemen(juli 2011, inmiddels opgelost) met xboxlive dat niemand kon inloggen. Echter speelt een enkele console prima op het xboxnetwerk. Bij 2 ontstaan er problemen.
Nou zijn de mensen hier niet blij en ben ik druk op zoek naar een oplossing.
Ik heb een mogelijk mislukte poging gedaan beide xboxen op een vast, maar verschillend ipadres in te stellen. Dit mocht niet baten.
Nu bedenk ik net de volgende optie: Beide xboxen vaststellen op een ander ipadres en dan voor beide consoles 2 verschillende dnsservers uit de alternatieven lijst van dit forum gebruiken.
Nou heb ik dit nog niet geprobeerd, maar ergens denk ik dat dit niet gaat helpen.
Is er al een bekende oplossing hiervoor?
Beide xboxen via kabel aangesloten, één is nog met draadloos geprobeerd.
Ik hoor het graag!
