- Berichten
- 279
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo,
Ik wil graag het volgende probleem polsen c.q. voorleggen.
In mijn woonplaats, Lelystad, wordt nu in een rap tempo glasvezel uitgerold. Ikzelf heb ook afgelopen week de aankondiging in de bus gehad. Binnenkort zou ik aanbiedingen moeten gaan ontvangen. Kan niet wachten en ben heel erg benieuwd.
Mijn schoonouders, voormalig UPC-klanten, hebben sinds vorige week glasvezel van KPN operationeel. Het TV-kijken en het internetten (100mbit/s down en up
) gaan probleemloos. Echter, met de telefonie ervaren ze problemen zo vandaag is gebleken. Zij kunnen wel zelf bellen naar vaste en mobiele nummers, maar zij ervaren problemen met het gebeld worden. Mensen die bellen, zoals wij zelf, horen met het bellen van vast naar vast de andere kant bij mijn schoonouders de telefoon een keer overgaan waarna de lijn volledig dood valt. Zodra mobiel gebeld gaat worden naar mijn schoonouders wordt wel direct de verbinding tot stand gebracht.
Vanmiddag hebben mijn schoonouders met de klantenservice van KPN contact opgenomen. Deze heeft mijn schoonouders gemeld dat de oorzaak van dit euvel aan de zijde van UPC zou liggen. Dit vind ik wel een heel erg boute uitspraak, maar kan dit ook kloppen?
Ervaren meer UPC abonnees problemen met het vast-bellen naar KPN-Glasvezelklanten?
Ik wil graag het volgende probleem polsen c.q. voorleggen.
In mijn woonplaats, Lelystad, wordt nu in een rap tempo glasvezel uitgerold. Ikzelf heb ook afgelopen week de aankondiging in de bus gehad. Binnenkort zou ik aanbiedingen moeten gaan ontvangen. Kan niet wachten en ben heel erg benieuwd.
Mijn schoonouders, voormalig UPC-klanten, hebben sinds vorige week glasvezel van KPN operationeel. Het TV-kijken en het internetten (100mbit/s down en up
) gaan probleemloos. Echter, met de telefonie ervaren ze problemen zo vandaag is gebleken. Zij kunnen wel zelf bellen naar vaste en mobiele nummers, maar zij ervaren problemen met het gebeld worden. Mensen die bellen, zoals wij zelf, horen met het bellen van vast naar vast de andere kant bij mijn schoonouders de telefoon een keer overgaan waarna de lijn volledig dood valt. Zodra mobiel gebeld gaat worden naar mijn schoonouders wordt wel direct de verbinding tot stand gebracht.Vanmiddag hebben mijn schoonouders met de klantenservice van KPN contact opgenomen. Deze heeft mijn schoonouders gemeld dat de oorzaak van dit euvel aan de zijde van UPC zou liggen. Dit vind ik wel een heel erg boute uitspraak, maar kan dit ook kloppen?
Ervaren meer UPC abonnees problemen met het vast-bellen naar KPN-Glasvezelklanten?