O
omthai
Hallo allemaal,
Ik post mijn probleem, maar weet niet of dit een probleem is van UPC of van mijn TV. Heb het niet echt op dit forum, tot op heden, kunnen vinden.
Wat is het probleem: sinds kort heb ik een Philips TV (42pfl7665)....ik heb een Thomson DVR erop aangesloten middels de scart. Nu heb ik daarnaast 2 HDMI-bronnen aangesloten (xbox en mediaspeler).
Wanneer ik digitale tv aan het kijken ben en ik zet (één of meerdere, maakt niet uit) hdmi-bronnen aan, dan stoort het beeld. Enorm veel blokjes-beeld, storing in het geluid, eigenlijk kun je niet meer fatsoenlijk kijken.
Ook wanneer de Thomson stand-by staat en een programma aan het opnemen is EN ik speel bijv op de XBOX, dan is de opname corrupt gedurende de periode dat ik heb gespeeld. Corrupt in de zin van veel blokjes en blikkerig geluid.
Nu wil ik graag weten of dit aan de mediabox ligt of aan mijn TV? Ik ben geneigd te zeggen mijn TV maar wellicht dat er iemand hier ervaring mee heeft?
Ik hoor het graag!!!!
Groet,
Joep
Ik post mijn probleem, maar weet niet of dit een probleem is van UPC of van mijn TV. Heb het niet echt op dit forum, tot op heden, kunnen vinden.
Wat is het probleem: sinds kort heb ik een Philips TV (42pfl7665)....ik heb een Thomson DVR erop aangesloten middels de scart. Nu heb ik daarnaast 2 HDMI-bronnen aangesloten (xbox en mediaspeler).
Wanneer ik digitale tv aan het kijken ben en ik zet (één of meerdere, maakt niet uit) hdmi-bronnen aan, dan stoort het beeld. Enorm veel blokjes-beeld, storing in het geluid, eigenlijk kun je niet meer fatsoenlijk kijken.
Ook wanneer de Thomson stand-by staat en een programma aan het opnemen is EN ik speel bijv op de XBOX, dan is de opname corrupt gedurende de periode dat ik heb gespeeld. Corrupt in de zin van veel blokjes en blikkerig geluid.
Nu wil ik graag weten of dit aan de mediabox ligt of aan mijn TV? Ik ben geneigd te zeggen mijn TV maar wellicht dat er iemand hier ervaring mee heeft?
Ik hoor het graag!!!!
Groet,
Joep