• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

problemen telefonie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter amber1975
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

amber1975

Hallo,

Ik heb na veel problemen met de aansluiting eindelijk alles in orde tenminste dat dacht ik.
Alles werkt, alleen ik kan uit bellen maar niet gebeld worden????
En op de brief staat aangegeven dat we een geheim nummer hadden aangevraagd maar ons nummer is toch zichtbaar.
Hoe kan ik dit snel en makkelijk oplossen zonder dat ik weer meer dan een uur aan de telefoon hang met Ziggo want hier heb ik dus echt genoeg van.
Lijkt wel of dat hun manier van geld vangen is want alles wat mis kon gaan is mis gegaan bij aanvraag en aansluiting en heeft ons al heel wat belminuten gekost.
Dus als iemand een makkelijkere manier weet hoor ik het graag.

Groetjes Amber
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan