joopata
Forum Gebruiker
- Berichten
- 780
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Zei ik dus. 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




snoopy2000 zei:De excuus mail van Chello is hier dus nooit aangekomen en dan vraag ik mij af waar de rest van m'n post is.
Heel comfy voor UPC, kwam net wel hun digitale kerstgroet binnen met een uitgebreid kijkje op al de geweldige diensten. :'( :'(
Wie zou daar nog zin in hebben vraag je je dan af.
Niets over een sorry of zo, daarvoor was zeker geen ruimte meer op de kaart.![]()
Deze kerstkaartspam gaat dus bij het klein chemisch afval, maar wie interesse heeft kan hem gratis komen afhalen.![]()
![]()
![]()
![]()
TheCandyman zei:Is er een excuusmail gestuurd dan?

Dat zou een enorme bulk aan mail zijn geweest, niet echt handig. Bovendien staat dat excuus al op de website van Chello onder het kopje Storingen. Lijkt me voldoende. Overigens staat de storingsmelding er nog steeds (zondag 24 dec. circa 12:40 uur).Bommel zei:Hier werkt 6535 alles ook weer, alleen de Webmail is zeer traag.
Het is me zelfs gelukt om de Outlook Express op mijn nieuwe laptop in te stellen en het werkt ook nog.
Jammer dat Chello geen excuus mail heeft gestuurd, was wel zo netjes geweest