• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen / storingen mailservers. (Deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De excuus mail van Chello is hier dus nooit aangekomen en dan vraag ik mij af waar de rest van m'n post is. :police:
Heel comfy voor UPC, kwam net wel hun digitale kerstgroet binnen met een uitgebreid kijkje op al de geweldige diensten. :'( :'(
Wie zou daar nog zin in hebben vraag je je dan af.
Niets over een sorry of zo, daarvoor was zeker geen ruimte meer op de kaart. :knuppel2: :knuppel2:
Deze kerstkaartspam gaat dus bij het klein chemisch afval, maar wie interesse heeft kan hem gratis komen afhalen. :brullen: :brullen: >:D :veryangry:
 
Erg veel spam overnight binnengekregen (voor mijn begrippen althans, zo'n 100).
Je moet alleen nog erg goed uitkijken dat je met die troep ook niet een of meer
echte mailtjes weggooit.
Wat ben ik blij dat ik die Spamfunctie op webmail heb uitgeschakeld!
Moet er niet aan denken dat die troep er nu nog op zou zitten en ook nog eens
wegvreet van mijn capaciteit. En ook die omslachtige manier van verwijderen.
....en ik help chello ook nog eens een keertje door nu te voorkomen dat hun/oms
systeem dichtslibt. Chello moet gewoon die Spamfunctie on the double draf halen
want het keert zich tegen chello zelf. 30.000 Abonnees die deze functie hebben
maal 4000 spamberichten op hun webmail....... Tikt lekker aan vlg mij.

Gezegende Kerstdagen!
 
snoopy2000 zei:
De excuus mail van Chello is hier dus nooit aangekomen en dan vraag ik mij af waar de rest van m'n post is. :police:
Heel comfy voor UPC, kwam net wel hun digitale kerstgroet binnen met een uitgebreid kijkje op al de geweldige diensten. :'( :'(
Wie zou daar nog zin in hebben vraag je je dan af.
Niets over een sorry of zo, daarvoor was zeker geen ruimte meer op de kaart. :knuppel2: :knuppel2:
Deze kerstkaartspam gaat dus bij het klein chemisch afval, maar wie interesse heeft kan hem gratis komen afhalen. :brullen: :brullen: >:D :veryangry:

Is er een excuusmail gestuurd dan?
 
Hier werkt 6535 alles ook weer, alleen de Webmail is zeer traag.
Het is me zelfs gelukt om de Outlook Express op mijn nieuwe laptop in te stellen en het werkt ook nog.
Jammer dat Chello geen excuus mail heeft gestuurd, was wel zo netjes geweest
 
hier 6523 opeens ellende, >:(
vertraging met mail, heb veel nog niet binnengekregen. hoop dat het nog wel gaat komen
 
test mail naar mezelf komt niet eens aan.

edit: en nu komen opeens een bulk mailtjes binnen. lijkt erop dat het vooral een vertraging is
 
Bommel zei:
Hier werkt 6535 alles ook weer, alleen de Webmail is zeer traag.
Het is me zelfs gelukt om de Outlook Express op mijn nieuwe laptop in te stellen en het werkt ook nog.
Jammer dat Chello geen excuus mail heeft gestuurd, was wel zo netjes geweest
Dat zou een enorme bulk aan mail zijn geweest, niet echt handig. Bovendien staat dat excuus al op de website van Chello onder het kopje Storingen. Lijkt me voldoende. Overigens staat de storingsmelding er nog steeds (zondag 24 dec. circa 12:40 uur).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan