• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen sitecom mimo-xr router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste!!

Wie kan mij helpen met het volgende probleem? Ik heb sinds kort Ziggo alles-in-een en een mimo-xr router. Alles werkte een paar dagen prima maar na een stroomstoring heb ik geen draadloos internet meer.
Mijn laptop maakt wel verbinding met het sitecom netwerk, maar dat is alleen lokaal.
Op de router flikkert het led lampje Wlan oranje.
De motorola modem maakt wel verbinding maar ook daar is het led lampje van de "link" verbinding oranje. Of hoort dit zo te zijn?

Wat kan het probleem zijn?

Bedankt voor de hulp! Meermaals de boel resetten zowel modem als router werkt vooralsnog niet

Dominique
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan