Sinds een tijdje ondervinden wij problemen met bellen naar andere Ziggo klanten. De telefoon gaat 1-2 keer over en stopt dan gewoon. Of lijkt net of hij helemaal niks doet. Andere kant ziet wel dat er gebeld wordt maar kan ook geen verbinding maken. Bellen naar niet Ziggo of mobiel is geen enkel probleem.
Mogen we onderling niet meer bellen of wat is hier het probleem mee? Niet alleen onze aansluiting maar ook schoonmoeder, ander postcode/plaats heeft hier last van.
Mogen we onderling niet meer bellen of wat is hier het probleem mee? Niet alleen onze aansluiting maar ook schoonmoeder, ander postcode/plaats heeft hier last van.