S
sjefke007
upc geeft aan dat ze de horizonbox willen vervangen,terwijl ik last heb van de algemene klachten.
Dan zou ik weer mijn opnames kwijt zijn
en nog geen stap veder,aangezien ze dit bij me vorig abonoment ook tot 5 keer toe geprobeerd hebben,en achteraf aangeven dat het idd toch bij hen lag het probleem.
Ze sturen zo wie zo een monteur,om de ....kabels na te kijken
denk dat dit weinig zin heeft,is ook al div malen gedaan.
Als het singaal wat binnen komt te zwak is (wat bij me vorig abonoment het geval was)en nu met de horizonbox goed is wat zij beweren,kan dit?
Dan zou ik weer mijn opnames kwijt zijn
en nog geen stap veder,aangezien ze dit bij me vorig abonoment ook tot 5 keer toe geprobeerd hebben,en achteraf aangeven dat het idd toch bij hen lag het probleem.
Ze sturen zo wie zo een monteur,om de ....kabels na te kijken
denk dat dit weinig zin heeft,is ook al div malen gedaan.
Als het singaal wat binnen komt te zwak is (wat bij me vorig abonoment het geval was)en nu met de horizonbox goed is wat zij beweren,kan dit?