• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

problemen na update monteur

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sjefke007
  • Startdatum Startdatum
S

sjefke007

upc geeft aan dat ze de horizonbox willen vervangen,terwijl ik last heb van de algemene klachten.
Dan zou ik weer mijn opnames kwijt zijn
en nog geen stap veder,aangezien ze dit bij me vorig abonoment ook tot 5 keer toe geprobeerd hebben,en achteraf aangeven dat het idd toch bij hen lag het probleem.

Ze sturen zo wie zo een monteur,om de ....kabels na te kijken
denk dat dit weinig zin heeft,is ook al div malen gedaan.

Als het singaal wat binnen komt te zwak is (wat bij me vorig abonoment het geval was)en nu met de horizonbox goed is wat zij beweren,kan dit?
 
Ze zijn gisteren ook bij mij geweest.
De wandcontactdoos weer vervangen( deze was nog geen jaar geleden vervangen) ook de kabel weer vervangen was 1,2 db beter?
Men beweerd dat de HB erg gevoelig is voor een krap signaal dus..........
Maar nu komen ze volgende week weer terug om de hoofd kabel te verbeteren, iets met aarde en mantel.
Dus maar weer afwachten.

Moet wel zeggen dat er iets minder problemen zijn als dagen daarvoor, kan een toevalligheid zijn.
We houden het in de gaten
 
ok dan,klinkt in elk geval wat hoopvol,hoop het voor je dat het beter word.

Maar wat ik niet snap,is dat voor de horizon mijn signaal erg zwak zou zijn,daar ik ook steets problemen had met tv/hd.
dus ben toen terug gezet na gewoon digitaal,uiteraard wel met jaar contract.

Nu met de horizon werkt het in elk geval stukken beter,op de huidige problemen na,en beweren ze bij upc na het teste van het signaal dat dit goed zou zijn.
zeggen ze vanuit daar.

En dat ze de horizonbox willen vervangen,wat niet gaat gebeuren,staan nog genoeg films op van film1 die ik wil zien,en programma's.
ze hebben bij mij toevallig ook een jaar geleden,de wandcontact doos vervangen,iets in het buiten kastje van upc met kabels.

hopelijk gaan ze dat nog keer nakijken.

Ik ben ook bang dat er problemen op binnen kabels gegooid worde,terwijl deze half jaar gelede goed gekeurd is door div monteurs.
zou erg gemakkelijk zijn van upc,n(ieuw probleem .,..kabels dan maar tot we het echt opgelost hebben,en d eklant uiteindelijk toch weer gelijk moeten geven,maar de koste die uit een gelopen zijn hebben ze het veder niet over.)
als ik het idee had,dat het aan de box zelf zou liggen zoude ze hem zo mee mogen nemen,maar goed dit is gewoon volgens mij een intern probleem,hardware/software vanuit hun kant,of iets in het systeem,aangezien me klachte gewoon net zoals iedereen is,alleen dan net wat erger.

en volgens hun zijn er geen klachte bekend terwijl het forum hier en elders er vol mee staat...raar raar
 
Terug
Bovenaan