G
gijmpie
Dit heb ik weer hoor....
Na dat ik de meeste vrienden en bekenden alleen maar positieve dingen heb kunnen vertellen over upc digital tv heb ik nu zelf een keer een probleem(pje).
Het afgelopen weekend begon de mediabox (thomson) regelmatig te resetten met de mededeling software update! erg vervelend als je rustig op zaterdag avond rond 21 uur tv zit te kijken maar helemaal irritant op zondag tijdens de formule 1 race!
Dus vandaag even het forum bezocht en een reset uitgevoerd.
- fabrieks instellingen hielpen niet
- stroom er afgehaald
- stroom er op naar fabrieks instellingen
- netwerk keuze 000 gedaan
- geen zenders gevonden
- stroom er af
- reset met pijltje ingedrukt
"software update in progress"
Dan kom ik in het installatie scherm maar daarna raakt hij in een loop ik kom er niet doorheen hij zegt zenders te zoeken en dan krijg ik weer het NL en andere talen scherm.... en dit heb ik nu al een keer of 20 gehad....
wat is hier aan te doen? anders dan upc te bellen?
Tot hiervoor geen enkel noemenswaardig probleem gehad.... Terwijl bij de buren zelfs de monteurs van upc het niet aan de praat kregen met zowel de thomson als de dvr box!
alvast bedankt voor de eventuele tips....
Na dat ik de meeste vrienden en bekenden alleen maar positieve dingen heb kunnen vertellen over upc digital tv heb ik nu zelf een keer een probleem(pje).
Het afgelopen weekend begon de mediabox (thomson) regelmatig te resetten met de mededeling software update! erg vervelend als je rustig op zaterdag avond rond 21 uur tv zit te kijken maar helemaal irritant op zondag tijdens de formule 1 race!
Dus vandaag even het forum bezocht en een reset uitgevoerd.
- fabrieks instellingen hielpen niet
- stroom er afgehaald
- stroom er op naar fabrieks instellingen
- netwerk keuze 000 gedaan
- geen zenders gevonden
- stroom er af
- reset met pijltje ingedrukt
"software update in progress"
Dan kom ik in het installatie scherm maar daarna raakt hij in een loop ik kom er niet doorheen hij zegt zenders te zoeken en dan krijg ik weer het NL en andere talen scherm.... en dit heb ik nu al een keer of 20 gehad....
wat is hier aan te doen? anders dan upc te bellen?
Tot hiervoor geen enkel noemenswaardig probleem gehad.... Terwijl bij de buren zelfs de monteurs van upc het niet aan de praat kregen met zowel de thomson als de dvr box!
alvast bedankt voor de eventuele tips....

Maar misschien heeft het e.e.a. wel met elkaar te maken (ik weet ook niet hoor)