• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

problemen na netwerk verbetering (?)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter meohmy
  • Startdatum Startdatum
M

meohmy

een paar dagen geleden kreeg ik een kaartje van Ziggo in de bus, waarin werd aangegeven dat het netwerk in mijn buurt was verbeterd.
die zelfde tijd had ik veel problemen met mijn ci+ kaart.
steeds de mededeling dat mijn kaart niet goed was/zat.
ook mijn wifi snelheid was teruggezakt tot het absoluut minimum.
kanaal maakte niets uit.
deze is nu weer normaal.
is er enig verband tussen de werkzaamheden, en mijn storingen?
net weer een tv/ci+-kaart storing.
kaart er uit en er weer in, en opnieuw kanalen zoeken om weer beeld te krijgen, buiten de npo 1/2/3
 
In mijn ervaring was het vroeger idd dat netwerk onderhoud de boel alleen maar slechter maakte voor mezelf. Maar de laatste 2x en met name de laatste x was het een verbetering.
Dit kan overigens wel een weekje of 2 duren voor het merkbaar word.

Ik denk sowieso dat het nu belangrijk voor ziggo is om ook daadwerkelijk verbeteringen te bieden met de nieuwe diensten en pakketten.
 
Terug
Bovenaan