M
meohmy
een paar dagen geleden kreeg ik een kaartje van Ziggo in de bus, waarin werd aangegeven dat het netwerk in mijn buurt was verbeterd.
die zelfde tijd had ik veel problemen met mijn ci+ kaart.
steeds de mededeling dat mijn kaart niet goed was/zat.
ook mijn wifi snelheid was teruggezakt tot het absoluut minimum.
kanaal maakte niets uit.
deze is nu weer normaal.
is er enig verband tussen de werkzaamheden, en mijn storingen?
net weer een tv/ci+-kaart storing.
kaart er uit en er weer in, en opnieuw kanalen zoeken om weer beeld te krijgen, buiten de npo 1/2/3
die zelfde tijd had ik veel problemen met mijn ci+ kaart.
steeds de mededeling dat mijn kaart niet goed was/zat.
ook mijn wifi snelheid was teruggezakt tot het absoluut minimum.
kanaal maakte niets uit.
deze is nu weer normaal.
is er enig verband tussen de werkzaamheden, en mijn storingen?
net weer een tv/ci+-kaart storing.
kaart er uit en er weer in, en opnieuw kanalen zoeken om weer beeld te krijgen, buiten de npo 1/2/3