J
Jose
Sinds vanmorgen problemen met WIFI-verbinding op alle apparaten. UPC heeft een reset gegeven en vanaf dat moment heb ik op de notebook en één mobiel weer verbinding. Inloggen op de Horizon lukt niet. Op een andere mobiel en een tablet lukt het niet om verbinding te krijgen. Kan iemand mij helpen?