S
Spookjuh
Goedemorgen allen,
Sinds december vorig jaar heb ik de overstap gemaakt naar Horizon. Tot nu toe ben ik redelijk tevreden en neem de kinderziektes die er met het product zijn voor lief.
De laatste 2 weken heb ik echter veel problemen met Wifi. Het signaal is superzwak en met enige regelmaat moet ik de Horizon box (HB) uit en aan zetten omdat er helemaal geen SSID te signaleren is. Ik heb alleen nog maar de HB en is dus de spreekwoordelijke SPOF (Single Point Of Failure). Bereik in mijn woning is sowieso niet optimaal maar dit slaat echt alles.
De netwerksettings zijn niet meer default aangezien ik via de webinterface de instellingen naar eigen smaak heb ingericht. Heeft iemand nog tips / richtlijnen welke ik kan gebruiken om een poging te doen de situatie iets te verbeteren?
Groet,
Alex
Sinds december vorig jaar heb ik de overstap gemaakt naar Horizon. Tot nu toe ben ik redelijk tevreden en neem de kinderziektes die er met het product zijn voor lief.
De laatste 2 weken heb ik echter veel problemen met Wifi. Het signaal is superzwak en met enige regelmaat moet ik de Horizon box (HB) uit en aan zetten omdat er helemaal geen SSID te signaleren is. Ik heb alleen nog maar de HB en is dus de spreekwoordelijke SPOF (Single Point Of Failure). Bereik in mijn woning is sowieso niet optimaal maar dit slaat echt alles.
De netwerksettings zijn niet meer default aangezien ik via de webinterface de instellingen naar eigen smaak heb ingericht. Heeft iemand nog tips / richtlijnen welke ik kan gebruiken om een poging te doen de situatie iets te verbeteren?
Groet,
Alex
