P
p.dehaas4
Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft waarop vista draait.
Ik maak gebruik van een draytek 2200e router, op deze router zijn drie computers aangesloten waarop xp draait.
Het probleem is als volgt, wanneer ik de laptop aansluit op de router en op internet een pagina wil openen zoals google of microsoft dan geeft hij aan dat hij de pagina niet kan openen, andere pagina's kan ik wel openen. Op de andere computers heb ik deze problemen niet. De laptop mee gegeven aan ee collega die heeft adsl bij hem geen problemen.
Ik heb de firewall uitgeschakeld dit heeft ook niet geholpen. Het lijkt erop dat het probleem in de router zit, kan ik de laptop direct aansluiten op de modem ivm het MAC adres?. Kan iemand mij advies geven hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik maak gebruik van een draytek 2200e router, op deze router zijn drie computers aangesloten waarop xp draait.
Het probleem is als volgt, wanneer ik de laptop aansluit op de router en op internet een pagina wil openen zoals google of microsoft dan geeft hij aan dat hij de pagina niet kan openen, andere pagina's kan ik wel openen. Op de andere computers heb ik deze problemen niet. De laptop mee gegeven aan ee collega die heeft adsl bij hem geen problemen.
Ik heb de firewall uitgeschakeld dit heeft ook niet geholpen. Het lijkt erop dat het probleem in de router zit, kan ik de laptop direct aansluiten op de modem ivm het MAC adres?. Kan iemand mij advies geven hoe ik dit probleem kan oplossen?