A
Arjan S
Als ik aan al mijn contacten een email verzend, dan krijg ik een foutmelding als bij 1 contact het bericht niet afgeleverd kan worden.
Hieronder de foutmelding. Ik verzend de mail vanuit Windows live mail.
Bij Ziggo zegt men dat dit normaal is. Met andere providers had ik hier geen last van.
Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor [email protected].
Onderwerp 'test'
Serverfout: 452
Reactie van server: 452 recipient limit exceeded.
Server: 'smtp.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Wie kan mij helpen met dit probleem.
Hieronder de foutmelding. Ik verzend de mail vanuit Windows live mail.
Bij Ziggo zegt men dat dit normaal is. Met andere providers had ik hier geen last van.
Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor [email protected].
Onderwerp 'test'
Serverfout: 452
Reactie van server: 452 recipient limit exceeded.
Server: 'smtp.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Wie kan mij helpen met dit probleem.