anoniem
Cable Expert
- Berichten
- 4.089
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Samsung heeft eenieder bezocht die problemen heeft gemeld via de enquête en deze problemen ter plekke onderzocht.
Alle problemen zijn naar ik geïnformeerd ben verholpen, deels door het vervangen van ontvanger.
De ontvangers die samsung heeft ingenomen / geruild en die ik vanochtend heb getest (3 van de 5) vertonen geen van allen een probleem. Dit heb ik /we samen moeten vaststellen met H.G. van Samsung die een aantal van jullie heeft bezocht.
Elke ontvanger kon direct verbinding maken, nadat de ontvanger is aangesloten op een Ubee cablemodem wifi router (instelling DHCP).
In geen enkele situatie bleef het gateway adres leeg. Morgen zullen een aantal Samsung software ontwikkelaars arriveren voor het onderzoeken van nog openstaande issues.
Helaas kan ik ze geen samples aanbieden waarbij de problemen nog steeds aanwezig zijn. Mocht iemand nog steeds problemen hebben dan gaarne het verzoek dat hier te melden, anders moeten we concluderen dat de problemen niet gerelateerd zijn aan problemen met de 7140
Alle problemen zijn naar ik geïnformeerd ben verholpen, deels door het vervangen van ontvanger.
De ontvangers die samsung heeft ingenomen / geruild en die ik vanochtend heb getest (3 van de 5) vertonen geen van allen een probleem. Dit heb ik /we samen moeten vaststellen met H.G. van Samsung die een aantal van jullie heeft bezocht.
Elke ontvanger kon direct verbinding maken, nadat de ontvanger is aangesloten op een Ubee cablemodem wifi router (instelling DHCP).
In geen enkele situatie bleef het gateway adres leeg. Morgen zullen een aantal Samsung software ontwikkelaars arriveren voor het onderzoeken van nog openstaande issues.
Helaas kan ik ze geen samples aanbieden waarbij de problemen nog steeds aanwezig zijn. Mocht iemand nog steeds problemen hebben dan gaarne het verzoek dat hier te melden, anders moeten we concluderen dat de problemen niet gerelateerd zijn aan problemen met de 7140
Laatst bewerkt door een moderator: