• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

PROBLEMEN met UPC Digi. Tel. + Chello plus.... pfff

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BC
  • Startdatum Startdatum
B

BC

Hoi Allemaal,

Ik ben sinds 15 maart 2005 overgestapt van analoge telefonie van UPC naar digitale telefonie.

Echter zijn er alleen maar problemen, 3 weken geen telefonie gehad en mijn internetsnelheid ( chello plus ) werkt niet meer.

Ik ben vervolgens na 3 weken kwaad naar een UPC center geweest en daar was er gelukkig een medewerker die wel tijd en begrip voor de mij had. Ze heeft naar UPC Amsterdam gebeld en na 1,5 uur bellen werkte mijn digitale telefoon weer.

Het probleem was dat : 1 tijdelijk nummer en mijn eigen nummer was gekoppeld aan 1 lijn en dat was het probleem van de storing. Waarom heeft men dat niet eerder gezien ????

Probleem nummer 2 !!
Mijn chello Plus werkt niet meer. ipv Chello plus zit ik nu op een standaard waarde Chello Light of lager
( 128 / 128 ipv 8000 / 1000 ) !!! pfffffffff
Het probleem nu is dat in het achter of back server staan mijn gegevens niet meer. Volgens mij is dit ook een handeling van een paar minuten.

Eigenlijk hoop ik dat iemand die bij UPC werkt even wil kijken naar het probleem en misschien wel wil kijken en eventueel het probleem wil verhelpen.

Zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem hebben of hebben gehad ??

Greetz

ps. Als je de juiste UPC medewerkers aan de lijn krijgt dan is het probleem snel opgelost, helaas krijg je vaak de verkeerde UPC medewerkers aan de lijn en word je vaak aan het lijntje gehouden!!

UPC heeft mooie producten echter ben ik van mening dat er veel verkeerde medewerkers werken bij UPC en hoop dat ze ook wat meer tijd en geld willen stoppen in de opleiding of in de aanname van medewerkers.

Als het werkt dan werkt het ook goed, maar voordat het werkt............
 
ze hebben tijdens het omzetten waarschijnlijk het verkeerde config-file naar je modem gestuurd ff met de helpdesk bellen en vragen of ze dat willen controleren en zo ja en willen wijzigen daarna gewoon de prov.procedure volgen en dan moet het goed zijn :)
Groet Wolter
 
Dat hebben ze gecontroleerd, maar iemand heeft mijn gegevens verwijderd in een soort achter server is mijn medegedeeld.
Heb net gebeld en ik moet tot vrijdag wachten dan moet het weer werken.. zeggen ze... Pff
De Afdeling ANS die niet bereikbaar is voor de gewone klant is er mee bezig..
Ik vrees dat het vrijdag nog steeds niet werkt.. Want waarom vrijdag, kunnen ze dat nu niet doen.

Oja.. mijn digitale tv werkt ook niet meer pffffffffffff

Het zit me niet mee...
 
Ik ben bang dat het signaal wat voor tv en internet te laag is dus naar mijn mening is het modem niet in orde :(
 
Okay.... Maar weten ze dat ook bij UPC.... Voordat er een monteur langskomt ben ik natuurlijk ook weer een aantal dagen of weken verder...

Of heb jij een ingang bij UPC... :P
 
Neej dat niet maar wat vaak helpt ik structureel vragen maar altijd vriedelijk en netjes blijven dan kan het snel gaan
 
Hoe werkt VOIP nu ??????Is er al verbetering?Of worden de p2p packets door dit nieuwe produkt(VOIP) nog steeds weggefilterd? >:D
 
Als je af en toe de moeite zou kunnen nemen om serieus hier rond te hangen, dan had je onderstaand bericht ws. zelf ook wel gezien:

BC zei:
Mijn probleem is opgelost. !!!! ;D

Probleem ontstaat doordat de bootfile voor Chello niet goed doorkomt.

Bel ff met 0900.

Ik heb begrepen dat UPC daar druk meebezig is. !
 
Hallo ik ben nieuw hier,

Maar ik voel me een beetje in de ziek genamen door upc.
Ik betaal voor een chello plus abbo nu 69.95 voorheen 79.95.
Alleeen is mijn snelheid ongeveer een classic het behoort namelijk 8192 te zijn en is bij mij 3920 een classie dus.
Nou heb ik gebeld en men komt donderdag de boel even na kijken voor de 3e keer.
Maar wta komt men doen.
Ik had gezet zet mijn terug naar classie maar dat willen ze niet doen.

Weten jullie raadt heb nu en arris modem met bellen die elke morgen offline is de telefoon lijn.

Groeten Fransje postcode 3281BJ
 
Hallo allemaal,

Problemen zijn eindelijk opgelost... Deels door UPC en deels door dit forum.

Wil iedereen bedanken.

Deze kan ook worden gesloten.
 
Terug
Bovenaan