internetter
Forum Gebruiker
- Berichten
- 543
- Internet
-
- Ziggo
- Digitale TV
-
- Ziggo
Hallo,
Ik ervaar het volgende probleem met Uitzending Gemist:
Tot het moment dat de gekozen uitzending moet starten gaat alles goed.
Echter na de melding "Even geduld" krijg ik een zwart scherm in plaats van de gekozen uitzending.
Diverse tests gedaan met zowel Wifi- als UTP verbinding.
(Portal normaal te bereiken.)
Ook software update van ZHCIR1.00.24 naar versie 1.00.29 bracht geen uitkomst.
Ziggo helpdeskmedewerker kan mij helaas ook niet verder helpen.
Heeft iemand op dit forum een oplossing?
Ik ervaar het volgende probleem met Uitzending Gemist:
Tot het moment dat de gekozen uitzending moet starten gaat alles goed.
Echter na de melding "Even geduld" krijg ik een zwart scherm in plaats van de gekozen uitzending.
Diverse tests gedaan met zowel Wifi- als UTP verbinding.
(Portal normaal te bereiken.)
Ook software update van ZHCIR1.00.24 naar versie 1.00.29 bracht geen uitkomst.
Ziggo helpdeskmedewerker kan mij helaas ook niet verder helpen.
Heeft iemand op dit forum een oplossing?